Styl Gwiazd #2

Hej c:
Dzisiaj zrobię na MSP 2 stylizacje Seleny Gomez.
Pierwsza stylizacja:

OMG ;-;. W ogóle niepodobny. Buty są ok, ale ja użyłam lordsów (nie wiem jak to się pisze XD) nie adidasów chociaż wyglądają bardzo podobnie. Spodnie mogą być tylko kolor inny. Bluzka jest w połowie idealna, bo dół prawie taki sam ale góra już inna całkiem XD. Włosy i okulary to tragedia ;-;.
Ok, teraz druga stylizacja:
Buty ucięło, więc dodałam wg. mnie pasujące tu białe sandały na koturnie. Przepraszam, nie dodałam naszyjnika. Zapomniałam. Bluzka i spodenki prawie idealne. Włosy mają zły kolor, ale ciemniejszego brązu na MSP nie ma. Wiem że są lepiej ukształtowane (nie przypominam sobie innego określenia XD) włosy ale na samym końcu sklepu.
Pa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.