Unikatowe Looki

Hej! c;
Jak wiecie dzisiaj wróciły unikaty! <3. Kupiłam VIP na tydzień elite więc będzie trochę więcej niż zwykle looków dla VIP ;)
A więc mam dla was kilka looków unikatowych c:
Wszystkie kupiłam XD. Oprócz jednego :D 
Pierwszy look, nie dla VIP:

Podoba mi się :D
Prawie wszystko to unikaty, oprócz włosów.
A spódniczka to pół-unikat bo chyba kiedyś był ale został przywrócony na zawsze... Ale nie wiem XD.
Skład i cena:

Przypadkowo był tatuaż "MOM" i go zamazałam bo nie jest w looku ;D
Dziwna czcionka. Piszę na innej >.<
Look może być tańszy o 500 sc, bo włosy można zmienić na każde inne c;. I będzie ok. 1550 sc :D
Jak mówiłam looki można kupować ALE NIE zgłaszać na konki! >.<

Kolejny look nie dla vip:

Ta sukienka jest boskaaaaaaa <3.

Screeny robię na innym koncie ;D.
Tutaj przy robieniu looka nie zdjęłam spodenek >.< I znowu zamazałam ;D.
Cena jest niska, bardzo niska :D. Włosy bardzo trudno do tego dopasować ;/.
Więc raczej nie da się ich zastąpić ;c. Chyba że ktoś inny ma pomysł no to ma look za 900 sc! *-*
A teraz już look dla VIP :/
Oto on:

OMG TEN LOOK JEST BOSKI <3. ♥♥♥
Podobny do tego który jest wyżej. XD
Prawie taki sam.
Ale ten ma inne kolory (moje ulubione połączenie), włosy i ma motylka ^-^
Jezu, te włosy... Miałam nadzieję na ich powrót od tego kiedy je pierwszy raz zobaczyłam <3. Są piękne <3333.
I ♥ ten look c;.
A teraz miła niespodzianka c:.
LOOK JEST TAŃSZYYY XD.

:D. O 100 sc, ale zawsze coś. XD
BOŻE JAKIE SŁODKIE <3 ZOBACZCIE SE NA YT ŚPIEWAJĄCE KOTYYYY <3
I to w sumie tyle w pościee ;3.
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.