DiedFromYou - złość Lidii.

Hey. Dziś napiszę Wam o pewnej dziewczynie, DiedFromYou.
Niby normalna, nie? Ale jej ctr a tym bardziej film wzbudza zainteresowania.
Co znalazłam na forum?
Babcię Lidię.



Może zła kolejność xD
Dobra, jej profil:


Niby taka sobie, ale patrzcie na ctr. 
1. No ja bym się w ctr tym nie chwaliła.
2. Zrobiła sobie cięcia na ręce jakby na prawdę miała raka.
3. Ma anonka w naj xD

Profil anona też taki dziwakowy ;_;


Dziwny opis. Oczywiście mógł/mogła skorzystać z translate, sama nie wiem.
Na Yt jest z 10 filmów, jak być Deleted Userem więc to nie za bardzo... xD

Teraz jej film o nazwie "28 :("
Podam cały tekst z filmu.

Przez gumeczki LOOM BANDS mam nowotwór... Jest tak poważny, że...
...pozostał mi tylko miesiąc życia. Przynajmniej tak stwierdzili lekarze :(
Na początku zaczęło się od białych plam na rękach. Po kilku dniach zaczęły...
Zamieniać się w bąble które bardzo mnie bolały. Poszłam z tym do lekarza.
Zostały przeprowadzone badania. Lekaez zapytał się, czy nosiłam bransoletki Loom..
Powiedziałam, że tak. Przeprowadził kolejne badania. Po tygodniu otrzymałam wyniki...
Nie wiedziałam o co chodzi... dałam mamie do przeczytania wyniki...
Przeczytała je i się rozpłakała... powiedziała mi o co chodzi...
Nie mogę się pozbierać aż do teraz. Mam nowotwór, przez który za miesiąc dokonam żywota...
Proszę, nie piszcie komentarzy typu "kłamiesz"... postawcie się na moim miejscu...
Planować własny pogrzeb...
Więc proszę, pożegnajcie mnie, abym wiedziała...
Że nie jesteście tacy okrutni jak inni ludzie...

W 98% zgadzam się z Lidią, ja bym się tym nie chwaliła, to prywatna sprawa.
Zryje takim sposobem "miękkim" ludziom psychikę troszkę...
ja to nosiłam i nic, a moja BFF uważa że one są złe bo nie mogła spać, dreszcze miała itp.

A jak wy myślicie?
Robi to dla fejmu?
Czy to prawda?

Pozdro,
kawa c;


2 komentarze:

  1. Ja też nie wierzę w jej chorobę. Jezu, serio. W tv tylko o tych Loom Bands. Jejku, może niektórzy są uczuleni, ale bez jaaaj.. Do alergologa. Oczywiście czego ludzkość nie wymyśli.. Wszystko dla fejmu. WSZYSTKO.

    OdpowiedzUsuń
  2. No DiedFromYou jest jakaś chora psychicznie .-.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.