Loga #2 (200 post! :D) + Look - Pastel World (200 post! :D)

Hej :D
Jaram się bo to jest 200 post *-* (jest 199 postów [kilka kopi roboczych], więc ten co piszę to 200 XD)
Dzisiaj loga i 2 looki.
Najpierw logo w formie kolażu dla toralej9870.

Przepraszam, wiem że maliny to zło (jak oglądacie Banshee to będziecie wiedzieć o  co chodzi XDD) ale mi jakoś tak pasowały tu ;-;.
Teraz logo dla moge byc twoja 1 która zgłosiła się w komie.

Ładne, proste, ale ładne.
Coś pizap nie współpracuje z sumopaintem i są takie brzydkie brzegi po sumopaincie ;-;
Sory że tylko 2 loga, ale nie chce mi sie więcej robić, a ma to być także jakaś przyjemność dla mnie,
Teraz look ^^.
O LOL. KUPIŁAM TEGO LOOKA I DOSTAŁAM AWARD ŻE MAM RÓWNO 100 BLUZEK *O* XD


Ładny, mi się podoba. Look jest dla VIP
Nie długo zrobię nie VIP.
Skład:

Nie jest to drogi look c:.
Kolory:

Ładne kolory *-* Pasteloweeeee *-*
I to koniec posta. Przepraszam że króki ale nie mam za bardzo czasu :(
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.