Moje oczy krwawią + Lupown, czy kolejny fejm?

Hei ;3
Klawiatura mi nawala.

[Kawa resetuje kompa]
[Ok, no to teraz Kawa usiłuje wejść na MSP]

Look is it:
(angol ;_;)


Przejdźmy teraz do tematu przewodniego, o którym też dowiedziałam się z forum.
Nowa Lupown?


W najkach ma "I KILL YOU".
Nie da się zobaczyć jej profilu, nic, ale nie usunęła się.
Nie wiem.

Przejdźmy do filmu Penlown, na forum pisała, że to historia z jej dzieciństwa.

Dzieciństwo wśród Demonów

Całego filmu wam nie opowiem, 5:40 na to nie poświęcę, na jakże urzekającą historię, ale opowiem w skrócie:

Jej piekło zaczęło się w wieku siedmiu lat.
Rodzice gdzieś wyjechali i nie wrócili.
Bardzo za nimi tęskniła, i mimo wieku wiedziała o co chodzi.
Ciocia (siostra mamy) nie mogła tego znieść, każdy był załamany, a ona chodź była mała, widziała i wiedziała co się dzieje.
Widziała ich ból i cierpienie. Babcia nie mogła tego znieść.
Mimo wypadku, zamieszkała z babcią wdową.
Po roku stało się coś strasznego - babcia powiedziała, że nie chce już żyć.
Była dla niej wszystkim, ale... pewnego dnia powiesiła się we własnym domu.
Trafiła na pogotowie opiekuńcze, była tam tydzień, przyszli jacyś państwo i patrzyli na nią i na te dzieci, do wyboru, do koloru.
Wybrali ją, ona powiedziała, że jest jej nową matką...
Na pierwszy rzut oka było super, basen, willa itp.
Zaufała im przez rok, a oni perfidnie to wykorzystali.
Jej ojciec robił to, czego nie powinien i w nocy wmawiał jej, że to dobre.
Ona w to wierzyła, też tak myślała. Pewnego dnia znowu to robił, matka się obudziła i jak to zobaczyła, miała łzy w oczach.
1. Ojciec się powiesił
2. Matkę zamknęli w psychiatryku
Nowa rodzina...
1. Ciotka narkomanka
2. Wujek pijak
Teraz mówi, że jest ok. Nie czytałam do końca, nie wiem....
Myślicie, że to prawdziwe?

kawa c;

4 komentarze:

  1. Penlown była już dawno :D I tak, to chyba Lupown.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14/7/15 19:56

    Historia jest straszna, bardzo smutna. Jest mi trochę wstyd, ale czytając te opowieść się... poryczałam. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/1/16 12:46

    tacy ludzie jak ja mają za grosz współczucia ale smutne 2/5

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/1/16 14:18

    ona jest lol! mam ją w znaj

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.