Loga #1 + Look - Pastel world

Hei! ;3
HUKASSDFQXGYUSDFHKFVBNM<>HGVNCFDGUYDFGFDVTHDFVDEGH
JEJ XD Dobra ogar.
Hehehhe Zuza ma admina XD.
Dobra dzisiaj loga ^^.
Nie nie ściągam z dedyków Lady Lexy. Miałam to robić od początku pisania tutaj... Ale tak wyszło że robię dopiero teraz (czytaj: dopiero teraz do końca nauczyłam się obsługiwać pizapem XDD)
Zrobię też look :D Będzie pastelowyyy *-*
Najpierw przykładowe logo dla Lady Lexy, toralej9870 i dla mnie XD.
Po loga można się zgłaszać do mnie na MSP - nazywam się Xczarna89 ale to chyba wiecie XDD.
Można też pisać w komentarzu (jako anonim może pisać każdy) ALE PISZCIE SWOJE NICKI! BEZ TEGO NIE ZROBIĘ LOGA BO NIE WIEM KOMU XD Można też się zgłosić po kolaż lub rysunek c;.
Logo dla Lady Lexy.

Jesus *-* Boskie *-* Zrobię sobie podobne :D
Teraz dla Toralej9870
SPECJALNIE DLA CIEBIE TORI XD - NAPISAŁAM TWÓJ NICK W LOGO CZCIONKĄ KTÓRA SIĘ NAZYWA...
TAK DOBRZE MYŚLISZ...
CHICKEN!!!!!!!!!!!!! XDDDDDD :**


Woo *0* Wyszło bardzo fajnie :D
Gahahahh tak tło robiłam w paincie XDD
Teraz na szybko logo dla mnie XD Kolejne XD

*______*
Mega *.* Znowu użyłam zanikania postaci ^^. Oczywiście, jak macie jakieś prośby co do loga a zgłosicie się po prostu piszcie ;) Może też być logo w formie kolażu itp ;D Kolaż może być np. z kółek, serduszek, kilku looków albo kwadratów (MINECRAFT! XDD).

Teraz kolejna część posta, czyli look. Nazywam go ,,Pastel World" (po polsku Świat Pasteli XD wiem, dziwna nazwa ale nie ma nic w moim mózgu ;3
OMG JEZUS BIRTH (piosenka 30 seconds to mars) MOIM ŻYCIEM <3 Słucham na yt płyty "Love lust faith + dreams" którą może dostanę na święta ^^.
PRZEPRASZAM. POST DOKOŃCZĘ POTEM. NARAZIE PUBLIKUJĘ TO.



3 komentarze:

  1. Anonimowy22/9/14 17:57

    Wow *o* pikne loga (nwm czy to się tak odmienia xD) . Zrobisz dla mnie ? :) Nazywam się moge byc twoja 1 .

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.