Historia mojego konta

Hej ;3
Piszę drugi post, napiszę jeszcze dwa zapasowe (MEEEEEGA WENA *-*)
Dam wam historię konta Xczarna89 :)
Konto zrobiłam sama - dokładnie 7 maja 2012. Miało być to konto do pomocy/zapasowe. Główne konto to było skaly123. Wiem, bardzo dziwny nick. Zaczęłam grać, na skaly miałam 3 lvl i założyłam konto Xczarna89 i wbiłam 3 lvl.
Oto mój pierwszy look na skaly123:
Dokupiłam tylko to coś na szyję i makijaż oczu.
Ci, którzy grają od niedawna powiedzą że dokupiłam spodnie. Nie - w 2012 były do wybrania na początku :)
A teraz pierwszy look z Xczarna89 ;-;

Dokupiłam włosy i buty. Bluzki i spodni nie ma teraz na starcie, co wg. mnie było złą decyzją. Spodnie bardzo się przydają, takie zwykłe legginsy.
Twarz była ok, tylko że teraz dałabym inny kolor ust. Trochę ciemniejszy od tego który teraz mam.
Teraz mój pierwszy normalny look:

Jak na pierwszy look (tych z rzeczami ze startu nie liczę) to nawet ładnie ^^.
Potem zrobiłam dłuuuugą przerwę, bo zapomniałam o msp XD. Wróciłam gdzieś we wrześniu 2013. Był wtedy konkurs ''Awesome Autumn" który jest chyba moim ulubionym konkursem z tych od mojego powrotu <3. Uznałam że nazwa skaly 123 jest dziwna i brzydka, a więc zaczęłam grać na Xczarna89.
Teraz kilka looków już takich normalniejszych (w sensie normalniejszych dla początkujących XD)



Pierwszy look jest nawet OK, a ten ostatni nawet teraz czasami zakładam :D. Kilka looków mam z czarnymi ustami XP. Jak mogłam takie coś na sobie mieć? ;-; Czarne usta to zło XD.
Teraz looki z pierwszego VIP'a:



Pierwszy jest bardzo ładny, drugi też ale bez dodatków. Ostatni jest okropny >.<
Teraz looki które wstawiłam na mojego bloga (usunęłam go, ten blog jakoś był dla mnie ważniejszy).


CZEMU MOJA MS MUSIAŁA ZAMKNĄĆ OCZY?! XD Oba looki są wg. mnie świetne :) To chyba moje pierwsze komplety. Na drugim już mam inną skórę (teraz mam chyba jeszcze jaśniejszą XD) i kolor ust.
Kolejne looki:

AHGASJAHSGAFTYHAEGAuykFWEGYIUGDUE JEZU TO JEST NAJLEPSZY LOOK JAKI W MOIM ŻYCIU ZROBIŁAM <3 KOCHAM TEN LOOK <333 XD. Tu już mam zmienione usta. Na te co mam.
No i tak doszłam do mojego obecnego wyglądu i stylu:
Teraz ubieram się zawsze w komplety. Raz mrocznie, raz słodko. Raz czarno-biało, raz neonowo ^^.
To tyle z histori mojego konta :)
Pa ;*

2 komentarze:

  1. Macie super Bloga <3 Najlepszy jaki widziałam :) Odwiedzam codziennie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. I DONT UNDERSTAND O.O

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.