Cytrynkova i... zakazana animacja!

Zanim wyłączę komputer, napiszę Wam jeszcze o jednej użytkowniczce, mianowicie o cytrynkova.
Mam ją w znajomych od początku mojej przygody z MSP, która zaczęła się w 2011 roku (tak mam już konto 3 lata XD)
Ona też już od dawna nie wchodzi, pamiętam ją ze starego MSP, jeszcze z unikatami...
dam Wam screen jej profilu, ma 15 lvl, i kilka uni w szafie (nawet nie wie, że ma uni XD) i jeden na sobie - czarne spodenki. To uni, przynajmniej tak słyszałam..


Robiła dużo filmów na konkursy, ostatnio oglądnęłam jej najnowszy (ale i tak stary) film...
Dom Dziecka - Horror PL.
Film chyba na konkurs.
Oglądałam, oglądałam...
BUM!

2:44 minuta filmu...

Oto, co napotkałam, powiększcie!
Pierwszy mój film na którym widzę...


"Zakazana animacja", lub "wycofana animacja", jedna z najbrutalniejszych i ohydnych. D:
Jest w filmie 15-lvlu ;_;
Jak pierwszy raz zobaczyłam, to ja takie oczy LOL XD

Jeszcze jej szafa z zaznaczeniem unikatów:


1. Bluzka w paski i różowa kamizelka
2. Czarne spodenki
3. Rajstopy w paski? Nie wiem co XD

Niby tylko trzy unikaty, ale na tygodniu unikatów w ten czwartek, przywrócony nie został żaden z nich.

Hah, no i to już wszystko na dzisiaj.
Cześć c;

ispi ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.