Zwiedzamy serwery #1 Tureckie MSP

Witam witam, kto zgadnie kto teraz pisze? To ja pisze! (Kto?!) Powiem wam, ale później xD A więc będzie taka seria "Zwiedzamy serwery" że ja będę no...em...o maj gasz....Ehh no zwiedzać(?) inne obce serwery MSP. "Ale jak to, czemu Tureckie?" Nie wiem czy wiecie, ale Polska zaatakowała Tureckie MSP D: Inne redaktorki, ja nie wiem czy prowadziliście taką serie "Zwiedzamy serwery" jak prowadziliście to napiszcie,to ja usune ten post. "Ale czemu zaatakowała?!" Bo, zazdrościmy im na początku ciuchów D: One są pikne >.< paczać:
 
I tu są rzeczy dla vipów! Wiecie jakie tu MS na początku są piękne?! Później wam pokaże moją MovieStar. A co jest na naszym forum?
 
Jeszcze więcej jest takich tematów. Kiedyś pełno o loom Bands czy jak to tam,kiedyś o czymś tam,a teraz o Turcji. Myśle, że za miesiąc zrobią to u nas. Jakie mamy Tureckie MSP?
 
Widzita jaka moja MS jest?! :C Taka Pixie Star czy jak to tam nas zaprasza do znajomych. Nie wiem po co ona jest xd A chłopaków ten chłopak co ona ma go w najach to on chłopów zaprasza. Ogólnie tylko kilka zmian jest na Tureckim MSP. Kogo mamy w HighScores? 
Chłop pierwszy?! :O Troche ten chłop taki jak dziewczynka jest ze swoją koleżanką (tą lalką) xD No ale ok. Mają swoje style itp. Lubią chyba tam dodawać buźki to statusów D: Ja też lubię C:. 
A i przy okazji zapraszajcie mnie, mój nick SweetPL222 xd Turcja = Polska (wiecie o co chodzi nie?)
Można tam przeklinać (po Polsku) xdd Paczać tymi paczedełami XDD (jak ktoś młodszy to czyta to przepraszam,to czyta większość nastolatków.) 
 
Błąd specjalny w statusie. Moja znajomka :
D; Widzicie? Można! Co ja moge jeszcze pokazać? Ehh, chyba już nic. Przepraszam że taki krótki post, niedługo będzie ciekawszy! C; (tak myślę). A więc..
KTO PISZE TEGO POSTA?!
huehuehuehuehue dórza cziczonka huehuehuehue xDD Więc tego posta pisze..
JA!
Ehh, no a ale..?
Karola!
Kto zgadł? Tu Karolina pisze tego posta! Tak! D; To, papatki..Miłego dnia/wieczoru/nocy xDD.
~Kimkuś
Edit: Na Polskim teraz też zrobiły sie te zmiany! Czaicie?! :D Yeees!
~Kimkuś

4 komentarze:

  1. W polsce też już takie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może następnie zwiedzaj niemiecki serwer. Wejdź w niemieckie Desing, to moxże być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś paczałam na Niemieckie,ale nie pamietam co tam bylo.Jak bede pamietac to zwiedze ;]

      Usuń
    2. Anonimowy9/3/15 19:35

      Były tam ubrania ze starej grafiki ;)
      Projektantka9

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.