|3| Zwiedzamy serwery - Irlandzkie MSP + IĆ SPAĆ

Hej. Tu Karola. Obiecałam wam w poprzednim poscie że będe zwiedzać serwery. No i zwiedzam. Jakie? Irlandzkie! Ubrania:
A! Miałam jeszcze coś pokazać:
Kupić? Sony Xperia po 400 zł z dostawą a z "List polecony priorytetowy" 
459 z dostawą. Jeśli tak, to lepszy różowy czy:
Czarny taki nowoczesny, ale różowy taki sweet <3 Nie wiem który, Piszcie w komentarzach. No dobra, ubrania:
XDD Nazwe byle jaką wpisałam. Chciałam wpisać "FuckYou coś tam coś" ale pisali jakieś rzeczy których nie rozumiem więc byle jaka a co.
"UK" ? Chodziło im o Ukraine? Haha nie no żartuje. Zrobie se beke i napisze komuś po Polsku haha xd.
A moze ona pomyśli że ja jakimś hakerem jestem D; No co, ci co piszą po Angielsku  z tłumacza google do Polskiego to też jest podejrzane, ale to może być beka jak teraz. Kurde. nawet blokują u nich "Odpiszesz?". Napisze do kogoś innego.
Narazie pooglądam zdjęcia.
BOJE SIE! Jak ładnie, iii..Mrocznie... Why. Noo spoko. A w top:
Ładnie. Ale nie jest aż tak do mnie podobna. Przypominam: Jestem mulatką mam czarne oczy i czarne włosy. Nie wiem czy podobnie. Arty:
SUPER! Szkoda że nie ma takiego w Polskim! 
HAHA! ALICJA JĄ PRZEGONIŁA!
Fajny styl! Level mniejszy od Alicji ale co tam.. Ma chlopaka ;o Dziwie się, bo wiekszość 
w ogóle na MSP Polskim ma dziewczyne. Nie mówie że źle.. Oni też mają dziewczyny w sercu, tak samo jak u nas.. A JA NIEMAM NIKOGO, HA.
Looki: Jak zwykle, ciekawi mnie jaki mają styl.
Fajny styl. Super! Serio. A i to co zaznaczyłam na czerwono: NOWOŚĆ! U nas tak nie ma! Teraz będzie bunt MSP tak jak na Tureckim o głupią nowość! Haha nie no żartuje. Wiem co zrobić aby oni odpisali! Z tłumacza im coś napisać hihi. Sprytny plan detektywa Karoli.
Pff, osoby z dużo SC.
O, rozmowa.
No kurde no.
Czemu one nie odpisują. Chyba za dużo im zaspamiłam tłumaczem google.
Teraz temat "IĆ SPAĆ" Teraz na forum toczy się wojna "IĆ SPAĆ" a "OBUĆ SIE". Za kim jestem? Wiem, znacie mnie jako hejtowniczką forum i spamiarką, ale otóż jestem w wojnie z "OBUĆ SIE". Tak, wielkie zaskoczenie. Co robi drużyna "OBUĆ SIE"? Zgłasza tych co spamią, i piszą pod tematami "obuć się" BUDZIĆ SIĘ!!!1 Po co to? To stworzyła Ysiaaa jedynie dla fejmu. Ja jestem fejmem, ale innym sposobem. To chyba tyle? Pa!. 
Przypominam o telefonach.






6 komentarzy:

  1. Anonimowy29/3/15 15:39

    Fajne telefonkyy *o* Ja bym raczej wybrała ten czarny ;-; Różowy by mi się znudził i w ogóle. °-° Ale to Twoja decyzja. Wybierz, który bardziej Ci się podoba C; Jestem na telefonie więc nie będe się rozpisywać.;> Ide spać, heh. ;*
    ` d616

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29/3/15 22:13

    Fajny post co do telefonu radzę wybrać czarny (etui się dokupi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciala rozowy telefon, haha xD
    Post fajny. Milo sie czyta. ;)
    Ide, bo zasypiam xD
    ~LaLe

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/4/15 17:14

    Te tła na look'u są ze starego msp, bosh ona to robiła na starym msp te looki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. UK to jest Wielka Brytania, moja droga. Tak, wiem, wymądrzam się. A, i jeszcze lepszy jest czarny telefon niż ten pudrowy róż. Według mnie różowy fon wygląda beznadziejnie! To w ogóle nie pasuje. Obecnie też mam czarny. Jak miałam 9 lat miałam biało-różowy, ale biel z różą wygląda na obudowie lepiej niż sam róż. Ale to ma być Twoja decyzja. Myślę, że pomogłam.
    Pozdrawiam, Pauli2k




    XD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.