|1| How to look nice? "Jak wyglądać ładnie bez vip?"

Witam witam, co tam? Ja jem spagetti łał (błędy specjalnie) ;o Więc, yyy...AAAA! No co ja, nie powiedziałam kto pisze? Teraz to nie zagadka xd Karola! Tak, to pisze ja, Karola. Więc. jak wyglądać ładnie nie posiadając vipa? No to pytanie.
                            Noo to pytanie!
hóehóehóehóe pytańe hóehóehóe. Więc, co to znaczy dla mnie słowo "ładnie wyglądać" ? Być oryginalnym, mieć swój własny styl, odkryć samego siebie. Ubrać się pięknie,na kupować (kojarzy mi się te słowo z na KUPOwać xd) peełno ciuchów co nam się podobają! W swoim stylu! Ubrać się tak, odkryć swój własny styl. Ja raczej będe tu wpisywać dużo stylów (no nwm czy duzo ale ok).
                                                 1. KLINIKA PIĘKNA
(jak by co bede opisywac dla vipow i nie dla vipow) Hihi, fajnie. Oczy dla nie vipów:
Śliczne <3 U vipów też ślicznie wyglądają!
A dla tych, co chcą jeszcze dołożyć w kupno oczów 50 sc:
Miałam je gdzieś 2 miechy temu, ale se zmieniłam. One są śliczne <33 #AleżTyŚlicznaa. #AleToCudoo xD #OneSąJednymSłowemŚliczne! <--- Tag <3 Miałam je nawet jako vip. Będe jednak brać pod uwagę te pierwsze, bo są tańsze (no łał, Karola, o 50 esce czy tam stakoinsuw) i również ładne. Kolorek? Ja biorę taki ciemny zielony (a ja w realu mam czarne oczy 
paczedełka, no woow), jest #Śliczny
Okej, a teraz makijaż dla nie vipów. Będzie trudno, jak nie byłam vipem to nie miałam żadnego makijażu xd. Życzcie szczęścia.
Ee..no.. chyba ten, nie? Jest normalny, oki. Ale jak mówiłam, trzeba jakoś się wyróżniać nie?! Ale niestety nie pokaże makijażu do wyróżnienia, nie znam się ;c  A jaki ja mam makijaż? (dla vipów)
A!  Palety kolorów nie będe dodawać, przecież chyba każdy wie gdzie jest czarny nie? A więc nosek.

ZIELONA PĘTLA: WYBIERZ TO
SREBRNA PĘTLA: NIE DO KOŃCA ŁADNE ALE JAK CHCESZ.
Hi, hi.
"Karola, z nosem nie ma różnicy!" Tia, ale zawsze jakaś moze być. 
Usta. Jupi! Jak ja lubię usta *-* A więc:
 Jednym słowem ŚLICZNE! A, i jeszcze coś. Piszcie tu w komentarzach czy mam zmienić usta na takie jak te zdjęcie na górze pokazuje czy lepiej mi w takich moich co teraz mam. Paleta kolorków kolorowych:
Hę, hę. paletka jak patelka XD iksdee. Inni wolą takie usta:
Noo, oki są. Nie są złe. Ładne są, ale ja wole te u góry tamte usta.
Skóra:
No, najprzykład ta. Taka jasna, żeby pasowała do tych ust.
Wyjdzie nam 900sc. Nie wiem, czy to drogo, bo ja nie jestem nie vipem (znaczy nie jestem vipem ale bylam nie). Ale, nawet dużo tych rzeczy kupiliśmy więc aż tak drogo to nie jest nie?
A teraz ciuchy!
CIUSZKI!
Hihi (ten śmieszek). Ciuszki *o* Jeśli jakiś nie vip chce wyglądać na emosa, to bez problemu..
Jak wyglądać emo jak się nie jest vip?
Ahh, te włosqi. Śliczne. One mają na imie: "Standing Out" Chyba tak. Stawiam 6+.
A jaka bluzka? No ciekawe. "Powiedz, Karola! Powiedz!" No doba doba, powiem.
A raczej pokażę.
Taka okej, luźna, bluzka. Poprostu normalna.
Stawiam 6.
Aale! Jakie spodnie to ja wam nie powiem. "No ale my tak bardzo chcemy! Proszę ;c" 
Ohh, no dobra, dobra, powiem.
(Pokaże do cholery)
No szorty szorty ^^ Super! Daje 6.
Buty? Noo, moge wam pokazać.
Noo, spoko buty. Zwykłe adidasy. To chyba już koniec na emo.. Cena nie za droga.Tak to wyglądamy ładnie. A więc teraz styl, em..że tak powiem..ładnie? EH NO KAROLA OGARNIJ SIE!  Wszystkie style są ładne! Powiem to tak, modnisiowato? No czyli tak dziewczęco.
Supcio włoski! Wiem że nawet drogie, ale #Jaktukupićcośfajnegoitaniego.
Bluzki:
Nom, "modnisiowata" ta sukienka *o* Mry *o* xd
Buciki: #Superpomijaćspodniejoł
No ekstra buty *oo* Chyba już koniec ;c 
CHYBA JUŻ KONIEC ;CC
Czemu? Już długo pisze tego posta. Będą inne serie ze stylami c; A i do tego looka powyżej to sami możecie dołożyć dodatki. Psst, chyba mój następny post to z seri "Zwiedzamy serwery" .CHYBA. Zgaduję. Papasie! c; A i jeszcze coś, paczajcie co moja znaj napisała w statusie O.O
oł maj gasz piksi star nas porwie i zje bo ona to ófo uwarzaci nie bendziemy rzyć bo piksi naz zje z sosem pomidorowym ;o; XD
Nie lubie tych zmian, bo np. mam włosy takie co teraz mają początkowe osoby i teraz już nie będe oryginalna. Eh..
To papusie! c;
~Kimkuś 



5 komentarzy:

  1. Anonimowy12/3/15 09:08

    Bardzo fajnie piszesz ;). Dobrze modelujesz.
    Pozdro,
    Projektantka9/Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/6/15 22:49

    Ciężko się czyta, przez specjalne błędy i "pokemona" no offense, bo post mi się podobał, ale końcówki nie doczytałam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/1/16 10:47

    jestes Karola? bo tak piszesz, to chyba jestes Karola, nie?
    jak tak to piona ^^
    Pozdrowionka
    ~KarolA★

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.