Jak dodać ankietę do posta?

Hej kochani! Tu Xczarna89.
Dzisiaj przychodzę do was z poradnikiem "Jak dodać ankietę do posta?".
Robiłam to kiedyś na próbnym blogu, a takie ankiety w poście mogą się bardzo przydać. Dzisiaj pojawi się jeszcze jeden post, może nawet opowiadanie, chociaż nie mam weny zbytnio.
Więc, zaczynamy! :D
1. Wchodzimy na stronę sonda.hanzo.pl/kreatorSondInternetowych.

2. Wybieramy kolor, oraz ile odpowiedzi można zaznaczyć.
U góry kolory, na dole ile odpowiedzi można zaznaczyć.

3.

Zaznaczyłam gdzie pojawia się gdy się wpisze.
Czarna ramka - tytuł - Najlepiej nic nie wpisać, albo po prostu napisać "Ankieta"; "Sonda".
Czerwona ramka - Pytanie - Chyba nic nie muszę tłumaczyć :D.
Żółta ramka - Odpowiedzi - Bardzo ważne jest, aby dodać enter po każdym pytaniu!
Inaczej wszystko zleje się w całość.
Chodzi mi o to:
Dobrze - 
<1odpowiedź> 
<2odpowiedź>
<3odpowiedź>
 Źle - 
<1odpowiedź> <2odpowiedź> <3odpowiedź>.
Chyba dobrze wytłumaczyłam XD.
Niebieska ramka - przycisk którym zatwierdzamy odpowiedź. Nie wiem czemu tam napisałam coś w stylu "asjasdjkda", a nie zostawiłam "głosuj" xD. Nie ważne, tam napiszcie "głosuj"; "zatwierdź" czy coś w tym stylu.

 5. Znów zjeżdżamy na dół, i wybieramy ten mały plusik przy "ustal czas głosowania".
 Potem zaznaczamy to w kółku, i to niżej ten sam kwadracik (zapomniałam zaznaczyć).

6.

 
To co skreśliłam zostawiamy jak jest.
Czarna ramka - Data rozpoczęcia i czas. Skoro ankieta jest w poście, to musi być od razu gotowa do odpowiedzi, a więc musimy ustawić o wiele wcześniejszą godzinę niż jest.
Czerwona ramka - W sumie to jest obojętne. Lepiej mieć tak jak ja, ale to naprawdę nic nie zmienia, jeżeli zrobimy tak jak wyżej.

Jasno-niebieska ramka - Data zakończenia. (nie zwracajcie uwagi na moją datę, zapomniałam zmienić) Jest to ankieta w poście, więc najlepiej dać 3/4 dni.
Granatowa ramka - Baaardzo ważne jest aby rozwinąć to i zaznaczyć "wyświetlaj wyniki"! Inaczej przecież nie zobaczymy wyników, a o to chodzi w ankiecie ;).

7.
Czarna ramka - Przepisujemy kod z góry.
Szara ramka - Zaznaczamy biały kwadracik.
Czerwona ramka - Gdy wypełnimy powyższe punkty klikamy na to...

8. ...Zaznaczamy, kopiujemy ten kod:
9.
Wchodzimy do zaczętego posta/piszemy post aż do miejsca gdzie ma być ankieta, i klikamy "HTML"

 10.
Szukamy końca tekstu, i wklejamy kod HTML.

11.
Zapisujemy i dokańczamy posta.









I to tyle z tej instrukcji! Mam nadzieję, że wam pomogłam :).
Do napisania!


 Nareszcie zarobiłam podpis do postów nie o MSP. Ktoś chce logo, albo podpis? Piszcie na MSP, albo w komach (przypominam że jest opcja komentowania anonimowego [bez konta]). Nie zapomnijcie w komentarzach nicku, i napiszcie jeżeli macie jakieś szczególne zamówienia (tło, kolory, styl itp).
Ps. Wiem że podpis się zlewa, zrobię inny, ten był taki "na szybko".

2 komentarze:

  1. Anonimowy7/3/15 19:39

    Ja baaardzo chciałabym logo ♥
    Nick: Projektantka9
    Styl jaki chcesz, oby tylko nie ciemny.
    Pozdrawiam,
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza zrób mi logo (nie z nickiem z msp) tylko z moim imieniem Ps tak dla przypomnienia tu Ania ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.