Czyżby...

Meow Kociaki! Tu Lady Lexy-Dominika  ♥

Co tam? Jak tam?
Tak, wiem, powinnam od razu przejść do posta, tak więc proszę czekać, muszę sięgnąć po mój słodki zeszyt z babeczką, ahah.
MAM!

Zacznijmy!

1. Czemu mnie nie było?
    Chyba łatwo zgadnąć. Czas, nauka, rozrywka itp.

2. Co u mnie nowego?
    W sumie, to po staremu, haha. Ale zdradzę Wam, że może założę bloga o sobie. Spróbuję namówić Zó, żeby ze mną tam pisała. A w życie realnym.. Straciłam przyjaciółkę. Zepsuła się.

3. Sprawdzian.
    Taa, test szóstoklasisty. wczoraj się uczyłam (serio) Niby wszystko umiem, ale na sprawdzianach nie mam 40/40 haha XD Tak więc jeszcze dzisiaj i jutro się pouczę, w dzień testu także.

4. Kiedy pojawią się posty?
    Posty będą pojawiać się regularnie, codziennie lub co dwa dni. Postaram się, aby na dzień było min. 2 posty, ale sami wiecie jak z tym jest.

5. Co z tymczasowymi redaktorkami?
    Jeśli mam być szczera, to zawiodłam się.
Ola pisała takie posty, że.. No nie oszukujmy się, ale katastrofa. Krótkie, co słowo to #hasztag, emotikony na pół strony (przesadzam, ale wiecie). No, nie podoba mi się to xd.
Kimkama... Hmm, tutaj się właśnie zastanawiam. Niby fajnie, ale lubię, jak posty są tak mega dopracowane, niemalże profesjonalne. Niestety u Kim mi tego brakowało. Pisała dużo emotikon, co też trochę przeszkadzało.
Monstershighs2002 katastrofa, jeszcze gorsza od Oli. Jeden post, tylko powitalny. Nawet nie ma co tu pisać.

Tak jak więc napisałam, redaktorki nie za bardzo mi się spodobały. Jedynie Kim była ok. Tak więc co z Wami? Bez oszukiwanie powiem, że nie chcę na tym blogu takich redaktorek jak Bunny (MH2002) i Ola. Bez wahania Was wyrzucam. Proszę tylko bez kłótni. No a Kimkama... Nie wiem. Może zostaniesz, może nie. Nie jestem pewna. Ale chyba wolę pisać tu samo z Zó. Przepraszam.

6. Design bloga.
    Niedługo nowy. Dodam więcej piosenek na playliste, nowe dodatki, nową faviconę, nowy kursor, menu, nowy szablon, nowe tło. Może coś jeszcze, ale Wam nie zdradzę, haha.

7. Ogólny przegląd.
    Chcę Wam pokazać stan konta mojej MS i level. Tak, tyle, ahaha.

To co, pomożecie w lvl? ♥

8. Serie.
    Serie, które będę tutaj prowadzić, to:
- Stare, ale ładne. Tu post ♥
- Biały Puch (zmieniam nazwe na 'Wiosenny kwiat') Tu post ♥
- Ocena Blogów (zaraz Wam powiem)(nazwa do wymiany)
- Ocena looków popularnych MS i looków z TOP. (nazwa do wymiany)
- O mojej MovieStar Tu post ♥

O co chodzi z 'Ocena Blogów'?
Chyba można się domyślić. Będę oceniać blogi. Pod uwagę będą brane:

  •  nazwa bloga
  •  redaktorzy
  •  posty
  •  wygląd
  •  dodatki
  •  atmosfera
  •  nagłówek
  •  ocena główna

Wiadomo? Wiadomo!
Swoje blogi możecie podawać w komentarzach. Chętnie też ocenie inne blogi, nie Wasze!

O co chodzi z Ocena looków popularnych MS i looków z top?
Tu też można się domyślić. Będę oceniać looki. Pod uwagę biorę:

  • twarz (10 pkt)
  • pierwsze wrażenie (10 pkt)
  • włosy (10 pkt)
  • góra (bluzka itp) (10 pkt)
  • dół (spodenki itp) (10 pkt)
  • buty (10 pkt)
  • sukienka (jeśli jest, to oceniam zamiast góry i dołu) (20 pkt)
  • dodatki (10 pkt)
  • całość (70 pkt)


9. Reklamy.
    A więc. pamiętacie gdy pisałam, że będę reklamować Wasze blogi czy coś? Zgłosiło się parę osób. Pod każdym postem będę reklamować jedną rzecz (czyli np. tylko jeden blog, tylko jeden look)
Zgłaszać możecie się cały czas.


Uff, skończyłam. Nareszcie. Zaczęłam gdzieś o 17. 45, a kończę teraz, równo o 19. hahah, teraz widzicie, ile zajmuje mi napisanie takiego postu.
Kończę♥
Jutro zrobię sobie nowe logo, a teraz wezmę jakieś stare, jeszcze przed zhackowaniem mnie.
Miłego dnia/Miłej nocy!
Kocham♥
Lady Lexy
Dominika
~LaLe
PS. Redaktorki, napiszcie posty pożegnalne.

8 komentarzy:

  1. Hay Lexy x3 Dopiero zaczynam pisać bloga, ale chciałabym żebyś poświęciła na niego chwilkę i może oceniła jak mi wychodzą te moje "wypociny", których w gruncie rzeczy wypocinami nazwać nie można, bo robię to dla przyjemności... Adres do bloga: http://sweetebellmsp.blogspot.com/

    - Sweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31/3/15 07:03

    Lexy, czy mogłabyś zrobić instrukcję o tym jak zrobić nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31/3/15 11:38

    czasem też czytam ten blog http://worldofmspgra.blogspot.co.uk/ co myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, fantastyczny blog! Pewnie zaraz zabiorę się za czytanie, bo widać, że jest dokładny. Dokładniejsza opinia będzie w poście ;)

      Usuń
  4. http://teczowemspjednorozec.blogspot.com
    ocenisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. msp-z-innej-bajki.blogspot.com
    Możesz polecić pod koniec jakiegoś posta? <:

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.