Jak kupić chłopięce ciuchy?

Eloszka ziomeszka (oemgie skąd to mi przyszło do głowy), Tu #Karolqa hę. Aaaaaaa więęęęęęęęęęęęęęęc....
Jak kupić chłopięce ciuchy? (oczywiście jak dziewczynki mogą kupić chłopięce) "Karola! Nie da się kupić męskich ciuchów! Oszalałaś?!" Owszem, da. Dowód.
#takmęsko
Hihi, fajnie to wygląda. z/w, ide oglądać film.











O maj gasz, nie chcąco nacisnełam 'Opublikuj' xD Dalszy ciąg posta za ileś godz się pojawi więc radzę sprawdzać.
O, jestem. Hihi. Więc na czym skończyłam/skończyliśmy? 
Aaa, #takmęsko. Oki, to jak kupić chłopięce ciuchy? 
1. Robimy look dziewczynie i chłopakowi
A! I jeszcze coś. nareszcie mnie odblokowali na #epseme (jeśli usłyszycie jak pisze epseme to od końca przeczytaj).  Dobra, to screen.
Nie zamalowałam ostatniego nicku :/ Oj, trudno. Więc mamy dziewczyne i chłopaka i teraz
klikamy gdzieś 10 razy po kolei na looki. Jak to wytłumaczyć? Klikacie poprostu looki czyli "look chlopiecy" klik dziewczecy klik i tak w kolko.
#jakmojamłodszasiostrapiszebrzydkowhat. 
Tam pisze na 1 look (tej dziewczyny) 1.klik a na chlopaka 22.klik  i tam na srodku pisze "I tak w kolko" i jak konczymy to SZYBCIUTKO klikamy "kup" Czyli:
No i wychodzi nam to:
 hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy
hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy
hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy


hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy
Ej, jutro zaćmienie xd Podobno dzisiaj "Noc hacków" nie wiem czy mam w to wierzyć bo jaki hacker by chciał spędzać czas kradnięciu ubranek w gierce? To paa.
Jeśli sposób nie zadziałał jak kupić chłopiece ciuchy to pisz na priv. Pa.
~Kimkuś
A i jeszcze przypominam przesyłajcie mi loga bo ja 0 dostałam :C I głosujcie w Ankiecie.
~Kimkuś




4 komentarze:

  1. Anonimowy22/3/15 06:29

    Mam pytanie: to "kup" kliknąć na dziewczęcym look'u czy na chłopięcym? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/12/15 22:03

    No nie działa :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Działa na niektórę rzeczy np na czapkę z e nie działa.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.