Sztuczki z Pixi Star/Zackiem Sky

Czeee. Tu #chorakarolacopiszeztableta. Więc tu Karolina chora pisze z tableta i przeprasza za błędy. Leże w łóżku, hihi. Wczoraj pisałam jak pisać do Pixi/Zackiem a teraz napisze inne sztuczki lub dziwne rzeczy. Zobaczcie:
Karola! Ale co w tym dziwnego?! To, że Pixi  jest niedostępna! I na dodatek zobaczcie to..                                 
Nie mam Pixiaki w znajomych O.o I czemu mi się pojawia kropka że Pixia jest niedostępna skoro nie mam jej w znaj? I czemu w znajomych ona mi się pojawia? Pff.. Jak wejdziecie w jej naja czyli Zacka Sky to...
 Moge go zaprosić do znaj! Ciekawe czy przyjmie iksdee.. Hm.. Coś miałam jeszcze zrobić? Czekajcie, sprawdze..Moge do niego pisać nie miejąc go w znaj jak do normalnego użytkownika! Pixi i Zack są na tablecie jak PRAWIE normalni użytkownicy. PRAWIE. Hm.. ciekawe.. #detektywkarolatorozwiąże! Hyhyhyhy. Oczywiście żartuje..a to chyba już koniec  ;c A i piszcie w komentarzach czy mam na końcu posta wstawiać logo. Pa! ~Kimkuś

13 komentarzy:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.