Zdrowie! + Ploteczki + |2| How to look nice? "Jak wyglądać ładnie bez vip?"

Hej. Tu Karola. Pisze z kompa jak by co. Jestem zdrowa! Hihi :3 Wiec już często będą posty ode mnie, a więc zacznijmy posta. Omg toć ja już zaczełam posta nie.. Ale drugą część posta. A tak w ogóle wróciłam ze szkoły i kółka matematycznego. To... Em.. co ja miałam napisać.


O, już wiem.
Ploteczki! He. Wiec na forum krążą tematy "noc hackieruw" "Noc hakerów!!!!!!11 Strzerzcie się!!!!!!1" "Little Test" A, i niektórzy pytają, co to znaczy jak ktoś napisze "Little Test" na forum. Otóż hakerzy piszą takie coś że jak ktoś wejdzie na ten temat to będzie shakowany czy cos, nie pamietam. Niektórzy piszą dla beki np "Odważny jesteś! Weszłeś! Gratuluje !!!1" Ale ja otóż zawsze wchodze w takie tematy, hihi. No i krążą te plotki nie, no to co to ta "nocnik hackeruf"? (HAHA nocnik hackerów haha xD) To że od 22 do 6 hakerzy hakeruja konta czy coś, 15 i 19marca wszyscy moi znaj ubierali sie biednie i pisali "<swój nick> nie napisał aktualizacji statusu." A ja sie normalnie ubieralam, a coo. I paczcie:
Ja nie wiem czy mam w to wierzyć. Przecież jaki hacker by tracili sie na kradnieniu jakiś durnych ubieranek w grze?! Wtf. Hakerzy włamują sie na strony i cos tam cos. Pewnie pojawi sie masa komentow "A jak mi to wytlumaczysz że zabrali mi konto ze srakowym levelem???" LUDZIE NO JA SAMA NIE WIEM! Jest też dużo tematów "Ratójta śe!!! nocnik hakeruw zostańe ókradziony i on bendzie nam kradł nasze nocniki!!!1" XDD Nie no żart. naprawde "Ratujta się! Noc/nik hacków juz od sierpnia!!!1" Co będzie, to będzie. (jeszcze wczoraj taka bliska dzis zupelnie obca, ta piosenka) To nie koniec ploteczek, hihi. "tydzień unikatów". Co to takiego jest? Że połowe unikatów powraca do sklepów na tydzień. Dużo jest takich plotek. Otóż nie ma!! "ale mniało być dzis albo jótro" Otóż nie. Dowód 1. Konkurs na fejsie:
HA! HA! HA! Widzicie? Mam juz 1 dowód (wiem tak dużo ze szok, detektyw Karola szuka dowodów) Drugi dowód. Tydzień uni był we wrześniu! To co, teraz ma być w marcu? WTF?! Ha, ha ha! Oto dowody detektywa Karoli. Ploteczka trzecia. Chociaż nie wiem do końca czy to bedzie plotka ale ok. 
polóje na pisanki!!!1 detektyw karola szóka pisanek!!!1 Więc, w piątek bedzie polowanie na pisanki? XD Będziemy szukać pisanek! Zgłoście się do detektywa Karoli a Karola bedzie szukać pisanek. Nie no, żartuje. Podejrzewam (jam jest detektyw Karola) że będą takie zadania jak na Halloween. Czekajcie, może jeszcze coś napisze.

O, może z seri 'How to look nice" ? Oki, to jak ubrać  swoja MS za księżniczke? /dame dworu.  Albo nie, zmiana planów detektywa Karoli. Tak zwyczajnie, ale aż nie tak zwyczajnie. Aww, jak to wytłumaczyć. Nieważne. Czyli sukienka:
Noo, fajna. Wiem że "co????//// taka droga!!!!1???/" Ale czasem bluzki są po 600, i do tego spodnie po 600, i drogo. A tu masz sama sukienke. Ale uwaga. Oferta dla tych co chcą drozej wydać! Możecie kupić też spodnie. Takie:
Nie wiem czy te, ale coś na podobe. Będe liczyć bez tych spodni, ale mozecie je kupić. Buty:
Otóż czemu wybrałam te? Są taniutkie i ładniutkie, Może nie są zbyt specjalne, ale są spoko. 
Jak zwykle, akcesorie sami wybierzcie. Włoski:
Czemu wybrałam te? Dalej strona nie chciała mi się wczytać, a te najbardziej co znalazłam są spoko. Oczywiście możecie inne wybrać, albo takie co ja. To, chyba już koniec. Pa! :3 A no jo, miałam dodawać logo. Ale to kiedy indziej.
~Kimkuś




1 komentarz:

  1. Anonimowy25/3/15 19:13

    Fajny post.: ) i taka rada, przed " że " przecinek.; )

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.