Look - I hate everything about you. (VIP)

Hej!
Tjaa, nareszcie post.
Opowiadanie mam już w 1/3 napisane. Pytacie się, kiedy będzie, ale pisałam przecież że raczej będzie co dwa tygodnie! Jak dam radę, to będzie jutro. Ale nic nie obiecuję, może być nawet w poniedziałek.
A na razie przygotowałam looka, z najnowszego konkursu.
Nie mam w sumie co pisać, więc przechodzę do prezentacji ubioru.
Look:
 Mi się podoba, a wam? ;D Taki rockowy, lekko elegancki... Kolory klasyczne, bez wymysłów (:.
Nazwę wzięłam z piosenki Three Days Grace, #noco.
Jest dla VIP. Cena jak na 4 rzeczy jest spora, ale jak na ceny w sklepie to całkiem ok.
Rzeczy:
Ha, i nie zdradziłam wersji kolorystycznej. Ceny w sumie to są idealne dla tych rzeczy, no, tylko kapelusz zasługuje na raczej 300 sc.
Wersje kolorystyczne:

Mi się obie podobają, chociaż szału nie ma. Jedna wersja jest ciemna, druga jasna. Wybrałabym chyba ciemną. A ogólnie to najładniejszy oryginał.
Kolory:
Biała ramka - Oryginał.
Czerwona ramka - I wersja kolorystyczna.
Czarna ramka - II wersja kolorystyczna.

I to tyle z posta!
Jeszcze raz was przepraszam za taką przerwę, ale miałam mnóstwo zaległych kartkówek, i ogólnie sprawdzianów. Następny tydzień mam "lajtowy", a jeszcze następny tylko w poniedziałek sprawdzian z matmy, wtorek-środa-czwartek mam rekolekcje, a w piątek nic raczej nie będzie bo była przerwa od nauki.
Do napisania ;*!
PS. Zrobię sobie inne logo do opowiadania i notek o mnie, moim życiu, a w postach o MSP będę używać tego.
PS 2. Macie jakieś blogi, strony do zareklamowania? Piszcie w komentarzach ;). Reklamuje tylko Domi czyli Lady Lexy


3 komentarze:

  1. Look bardzo ładny, chociaż nadal nie jestem przekonana do tych włosów.
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zareklamować mojego bloga z opowiadaniami? :)
    pisanie-nasza-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/3/15 20:57

    Fajny look

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.