Choroba + Jak pisać z Pixi Star?

Cześ. Tu Karola.  Pisze z tableta,  więc sorki za błędy. Ugh, właśnie kichnełam na tableta. Jestem chora na przeziębienie więc moje posty będą rzadko, dopóki nie wyzdrowieje. Będepisać posty z tableta, krótkie. A z kompa jak poczuje się lepiej. A więc jak pisać z Pixi Star? 1. Musimy mieć pobraną aplikacje MSP na tablecie 2. Wchodzimy w MSP na telefonie/tablecie i klikacie znajomi i Pixi Star.

3. Klikamy na Pixi no i wyświetla się jej profil i klikamy "Chat".
 Klikamy chat i piszemy z Pixi! 
 Pisze z Pixi. A i jestem z konta kimkama ban bo na kimkamie mam 602 znaj xd To pa! ~Kimkuś

7 komentarzy:

  1. Ale ona nie odpisuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, szkoda. Ale ciekawe czy ktoś widzi te wiadomości xd

      Usuń
    2. No wiem, szkoda. Ale ciekawe czy ktoś widzi te wiadomości xd

      Usuń
  2. mi wyskoczył napis nie możesz czatować z pixi star

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pisze ,,Nie możesz czatować z Pixi Star

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam ale nie mogę z nią czarować jest tam tak napisane!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.