♥ Looki do filmów z TOP! ♥


Jak widzicie, od teraz będę używać takiego obrazka jako przywitanie, mam nadzieję, że podoba się
Wam tak samo jak mi. Na wstępie, chciałabym przeprosić za chwilowy brak postów z mojej 
strony, ale jeśli ktoś czytał mój poprzedni post wie, że miałam mały pożar w domu
i mam teraz remont. Tak bdw, to jak zamawiałam meble to pan który miał je robić, ich nie zrobił i muszę tak jakby "czekać od nowa ", a nawet nie mam gdzie spać i śpie na kanapie w salonie..
Zostało mi tylko parę dni ferii, nie spędziłam ich za dobrze... Nawet nie było śniegu.
Posty piszę u swojego taty lub u koleżanek.
Tak czy siak, mam nadzieję, że szybko się to skończy i nie będę musiała pisać na skrajnych 
tak warunkach...

Nie będę już dłużej przedłużać, tylko przejdę do głównego tematu posta.
Dzisiaj będę znowu robić looki tak wiem, to się robi nudne, tym razem
takie, które pasowały by do filmów z TOP.
Jako że większość filmów z owego miejsca, to głównie filmy bez fabuły trwające zaledwie
kilka sekund, wybrałam parę które mi się najbardziej spodobały, dokładniej- trzy.

A pierwszym z nich będzie...
"Zielonowłose babcie."

Jest to film autorstwa 1szymon102.
Głównymi bohaterkami są babcie, z nazwy filmu raczej można wywnioskować, że
ich włosy są koloru zielonego. Tak, to bardzo ma się z fabułą filmu.
Te babcie, przeszły operacje plastyczne, (przynajmniej wydaję że plastyczne, bo zaraz
po słowie "operacje" pojawiła się cenzura) i chcą żyć jak za dawnych czasów-
Jeszcze przed wojną. Dlatego też próbują na siłę kogoś sobie znaleźć.
Dalej nie będę spojler'ować, zapraszam do obejrzenia.

Tworząc look będę się wzorować na tych paniach:

Tak pewnie można się domyślić, są to główne bohaterki filmu- Zielonowłose babcie.
Po ich wyglądzie w pewien sposób można domyślić się, że są babciami
o kot spadł mi z kolan na przykład przez to, że obie mają swetry,
spięte włosy i niezbyt młodzieżowe ubrania.
Z drugiej strony, nie mają zmarszczek tak jak większość MSP'owych babć,
ale w końcu miały operacje plastyczne xd

LOOK:

Włosy: Oczywiście zielone, czyli taki sam odcień jak babcie z filmu
 i spięte w luźnego koka. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z babciami,
ale mimo to, podoba mi się. Mam takich chyba z trzy.
Góra: Tak jak bohaterki filmu, moja MovieStar też ma sweter.
Jego wygląd jest bardziej zbliżony do górnej części ubioru pierwszej babci- też
ma koszule. Jako kolor wybrałam brudny pąsowy, który w wersji MSP
wygląda bardzo dobrze.
Dół: Jako że nie mogłam znaleźć odpowiednich w miarę babcinych spodni,
wybrałam te co jedna z babć już ma. Niestety, ale na msp jest mało normalnych długich
spodni... MI najbardziej podobają się te z dziurami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Buty: Na małym obcasie, tak jak się nosi większość babć.
Są w tym samym kolorze co sweter. Kto nie wiedział że ten kolor nazywa się 
pąsowy? XD

A drugim filmem będzie..:
"Wirtualne zauroczenie"

Szczerze to nie za bardzo pamiętam o czym był ten film, ale z tego co pamiętam i wnioskuje 
po tytule, opowiadał o chłopaku i dziewczynie którzy poznali się przez internet, aż
pewnego dnia się spotkali. Chłopak zakochał się w dziewczynie, ale ona ma chłopaka
i jest drama. Prościej się nie da, tak jak w poprzednim filmie, zapraszam do oglądania.

A tworząc look będę się wzorować na 
głównej bohaterce filmu:

Jak widać, ubrania MovieStar nie są dobrane kolorystycznie, ale w sumie,
kto w realu ubiera się pod kolor. Bohaterka jest ubrana dość luźno, co można wywnioskować np.
bo jaj butach, a właściwie kapciach i dużym swetrze.
Strój MS mi się podoba, choć bardzo rzadko robię looki tego typu.

LOOK:

Włosy: Nie mogłam znaleźć tych, które chciałam żeby pojawiły się w tym look'u, ale te
chyba nie wyglądają najgorzej. Tak jak u bohaterki filmu, też są w odcieniu blondu,
tylko trochę jaśniejszym, który zalicza się do moich ulubionych.
Góra: Też jest to sweter,. W dodatku, mój ulubiony ♥.
Na początku nie wiedziałam jaki wybrać kolor, ale ostatecznie uznałam, że
szary dobrze się tu nada, ponieważ większość kolorów w look'u na górze
nie była w zbyt żywym kolorz.
Dół: Jak już wcześniej można było doczytać- są to moje ulubione długie spodnie na MSP.
MS u góry użyła tych samych, albo tańszej kopii. Nie zmieniałam ich koloru, bo ten
jaki proponuje MovieStarPlanet mi odpowiada.
Buty: Creepersy- najpopularniejsze buty na MSP, nie bez przyczyny, są bardzo przystojne (:3)
dlatego też ich tu użyłam. Na początku, miały to być jakieś kapcie, ale nie mogłam
znaleźć odpowiednich.

Następnym oraz ostatnim filmem będzie..:
"Co jest w życiu ważne?"

Na prawdę film bardzo mi się spodobał po pierwszych sekundach jego oglądania.
Mówi on o dwóch siostrach, które wychowują się bez rodziców.
W związku z tym, że zbliżają się ferie zimowe, siostry jadą do swojej babci.
Lecz babcia najwyraźniej ma coś do ukrycia.. Tylko co to jest?
Zapraszam do oglądania!


To właśnie stylizacjami tych MovieStar będę się wzorować tworząc look.
I styl jest emo/goth, ale jednak nie ma to się do fabuły filmu, tak po prostu XD
Barwy tych ubrań ograniczają się do białego i czarnego, przez co nie tracą na swoim wyglądzie.

LOOK:

Włosy: Tak, te babcine xd Musiałam dać tutaj jakieś krótkie lub spięte włosy aby
nie zlewały się z resztą stroju. Bardzo mi się podoba, jedna z bardziej lubianych
prze zemnie fryzur na MSP.
Góra: Koszulkę ledwie widać przez szalik który ją zakrył. Mimo to, mogę napisać,
że nie było w niej nic nadzwyczajnego, zwykła biała koszulka bez dekoltu, którą
uzupełnia czarny szalik.
Dół: Spódnica ta bardzo dobrze współgra z resztą. Mimo, że looki moich
"wzorców" były goth, myślę że taki dół też może być.
Spódnica doszła niedawno lecz bardzo mi się podoba i planuje zrobić jakiś look.
Akcesoria: Szalik bardzo dobre współgra z resztą i uzupełnia tą pustkę, która była tu nie potrzebna.
Mam z nim parę stylizacji ponieważ bardzo łatwo go do czegoś dobrać. Na początku,
miałam dać tu naszyjnik krzyż, ale to chyba wygląda lepiej.
Buty: Zwykłe trampki. Moim zdaniem pasowały tu najlepiej.
Jeszcze nie mam z nim looku, raczej z ich poprzednikami,
oczywiście mowa tu o starych conversa'ch.


Wowowowo jaki profeszjonalny oddzielnik na pożegnanie.
Tak, dobrze czytasz, już się z Wami żegnam i mam nadzieję, że nie maci mi za złe
dłuższego niepisania, ale sami wiecie...
Może postaram się napisać jakiegoś posta nie związanego z lookami?
Postaram, obiecuje.
Nie wiem czy mi to wyjdzie, ale mam nadzieję, że tak właśnie się stanie.
Bez zbędnego przedłużania..
Żegnam.

~Hanny <3
'oliwia:)506




1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.