❀ Co google mówi o MovieStarPlanet? ❀


Z tej strony Hanny! Wow, czuję się jakbym pisała na zupełnie innym blogu,
ale tak samo dobrze, nawet lepiej. Większość osób pewnie widziało post Lexy  Dellancey,
*Sorry, muszę się przyzwyczaić*
i wie, że prawie wszystko się zmienia. Mi podoba się taka zmiana, 
jak dla mnie, ten blog potrzebował nowego startu.
Mam nadzieję, że post wyjdzie mi dobrze, a Wam przyjemnie będzie go czytać.
Ja już przejdę do tematu posta, nie lubię pisać tych wstępów...
Niestety, ale wole jak one są, może nie długie, ale są :)

Pomysł na posta przyszedł mi od tak, gdy zastanawiałam się nad tematem notki,
dosłownie, miałam włączone google i myślałam "O czym by tu napisać posta?"
A więc dzisiejszym tematem będzie:

Tak, jeden z niewielu moich postów który nie dotyczy look'ów, ale co poradzę,
robienie ich to moja ulubiona czynność na MSP.
W tym poście chodzi o to, że w wyszukiwarce typu google wpisuje hasła związane z MSP.
Np. Pokaże i napiszę czy to co mówi wikipedia jest zgodne z prawdą.

Na pierwszy rzut idzie hasło:
"MSP blog"

Chyba każdy początkujący czytelnik różnych blogów w tematyce MSP wpisał
owe hasło w wyszukiwarkę google, m. inn w ten sposób poznałam 
kiedyś kreatywne-MSP. Jak można się domyślić, 
pierwsze blogi to te najpopularniejsze, tak jak i większość stron które wyświetlają się 
po wyszukaniu tego zdania.
Oto jedne z tych blogów które wyświetlają się jako pierwsze:

1. abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com

Jak widać na blogu panuje "Walentynkowa atmosfera" co można zauważyć po całym 
dizajnie bloga *Z przyzwyczajenia do kratek na MSP zaczynam pisać "blog" prze z duże "i"*
Nagłówek jest bardzo ładny, walentynkowy, no bo jakby inaczej :3
Ten blog również poznałam dzięki haśle "MSP blog".
Czytam tego bloga już od dawana, chwile po tym jak zaczęłam czytać dawne kreatywne MSP.
Owy blog przez te lata zdobył aż milion wyświetlań! Gratuluje :)

2. moviestarplanet.blogspot.com

Jest to najstarszy i "największy" (jeśli mogę to tak ująć) Polski blog o MovieStarPlanet,
został założony z tego co pamiętam w 2O11r. i liczy dwa miliony wyświetleń.
Niestety pojawiają się ta ostatnio coraz rzadziej posty, ale cóż.
Nigdy jakoś nie czytałam tego bloga, co wcale nie znaczy, że jest zły,
wręcz przeciwnie jest urozmaicony w wiele dodatków i różnie się wyglądem od innych blogów.

3. emily-mccline-i-msp.blogspot.com


Trzecim i za razem ostatnim blogiem jaki pokaże Wam w tej kategorii jest blog,
Emily, a właściwie Aleksy, bo to chyba ona jest głównym administratorem.
Tak jak na pierwszym blogu, również trwa konkurs na redaktora.
Z tego co pamiętam, jest to pierwszy blog jaki zaczęłam czytać, o ile nie był
nim ten blog. Tutaj też jest wygląd bloga o konkretnej tematyce, a dokładnie- Walentynki,
tak ja na blogu abieski.

A co google nam napisze po wyszukaniu samego
"MSP"?

Oprócz samej strony MSP, wielu filmików z YT np. "Oddam konto" i
strony MinisterstwaSkarbuPaństwa pojawiło się małe okno z definicją:

Zgodziła bym się ze wszystkim co tu jest napisane, ale..
"komputerowa gra edukacyjna"? Od kiedy MSP edukuje?
Kiedyś uczyło angielskiego, ale teraz?
No może nie licząc gdy Quiz w które np.
ja nie jestem za dobra i od razu jeśli w nią wejdę- wychodzę.
Z resztą mogę się w pełni zgodzić,
 ale na pewno nie z pierwszym zdaniem.
Może wgłębimy się w wiki?.
Oto co napisała więcej:

"W MovieStarPlanet gracze tworzą własne gwiazdy filmowe,
 które mogą uczestniczyć w produkcji krótkich filmów.
 Istnieje również możliwość zbudowania własnego domu,
 porozmawiania z innymi graczami oraz uczestniczenia w „minigrach”. 
Gra sprzyja tworzeniu społeczności graczy,
 którzy mogą się wymieniać stworzonymi filmami oraz nawiązywać 
przyjaźnie z innymi użytkownikami. 
Jest również oparta na systemie mikropłatności,
 w ramach którego gracze mogą za drobne opłaty na przykład zakupić ekskluzywne ubrania. 
MovieStarPlanet zdobyła ogromną popularność na całym świecie.
 W czerwcu 2013 roku, szczytowym momencie popularności,
 grało w nią 100 milionów użytkowników.
 Sukces strony MovieStarPlanet przyczynił się do otwarcia w 
Danii markowej sieci sklepów z koszulkami,
 jak również do powstania czasopisma wydanego przez Egmont[4]."

Jak pierwsze zdanie mówi, w MSP możemy tworzyć swoje gwiazdy filmowe, inaczej mówiąc
"MovieStar". Jeśli chodzi o "Występowanie w krótkich filmach", zgadzam się,
czasami nawet zbyt krótkich filmach zwanych "sekundówki", oczywiście, żeby film zdobył
zyskał jaką kolwiek popularność,
 musisz najpierw zarobić na niego, czyli wydawać wirtualne pieniądze na:
-Muzykę.
-Tła.
-Ubrania.
Oraz musisz zadbać o to, żeby twoi znajomi, w tym przypadku aktorzy mieli 
odpowiednią ilość ubrań i animacji, no chyba że chcesz, żeby różowowłosa Pixi Star zagrała w
twoim filmie.  Co do "budowania", jeśli można to tak nazwać, w części się zgadzam,
ale zastąpiłabym to słowo jakimś innym np. "robienie" chyba, że ktoś buduje 
dom bez okien. Jeśli chodzi o mini gry i rozmowy z innymi członkami gry- Zgadzam się.
Mikropłatności są takie małe, że za VIP'a można zapłacić nawet 200 zł, 
a w zamian za wydaną kwotę można kupić "ekskluzywne ubrania", a 
raczej tańsze i zawierające większą ilość połysku ubrania.
Zgadzam się, że w roku 2013 grało w MSP bardzo wiele ludzi, 
z tego co pamiętam były też straszne lagi, tym bardziej na moim starym laptopie
który wtedy nie nadawał się do niczego. Głównie dlatego wtedy zrobiłam 
sobie przerwę z MSP. 

A co o MSP sądzi Nonsensopedia:

Pierwsze zdanie jakie przedstawia nam ta strona brzmi tak:
"Gra dla rozpieszczonych dziewczynek tudzież chłopców wyłudzających od rodziców pieniądze na konto VIP."
Oczywiście, jeśli grasz w MSP musisz wyłudzać od swoich rodziców pieniądze.
Na pewno nie odkładałeś/ałaś pieniędzy przez wiele miesięcy, nie sprzedałaś/ałeś swoich starych zabawek oraz nie czyściłeś samochodów,
 żeby kupić swojego upragnionego VIP'a który i tak parę
dni przed jego kupieniem podrożał. Później i tak będziesz żałował wydanych 
pieniędzy. Mniej więcej tak miałam JA. 
Jeśli już próbujesz je wyłudzić- jesteś rozpieszczony. 
Tak Hania, koocha ironie.

A tak owa strona przedstawia społeczeństwo gry:

Powiem szczerze, że przedstawienie użytkowników MSP jest naprawdę śmieszne.
Lecz nie brakuje na msp NORMALNYCH ludzi.
To że ktoś ma członkostwo VIP nie znaczy że jest gwiazdeczką.
Reszta się w miarę zgadza, ale brakuje mi tu normalnych 
użytkowników. Chociaż ja kiedyś zaliczałam się
do rodzine, ciomcior i czarno-białych.
Teraz jestem raczej neutralna, a Wy?

Filmy:

Jak dla mnie, zgadza się prawię wszystko.
Od "WTF?!" do "obyczajowe".
No może nie każdy obyczajowy film na MSP jest o dziewczynka mającej "okres",
ale zawsze coś. Najbardziej zgadzam się z komediami- jest ich wiele dobrych, 
ale niestety, są na skraju wyginięcia. Horrory, tak ja jest napisane 
na nonsensopedii, zwykle są +18, i jaki widać,
autor tekstu też lubi używać ironii...
W sumie to te horrory z MSP takie straszne, OMG! Ta patelnia *Bo noża
już nie ma* taka straszna!!!

ArtBooki:


Tak jak w filmach, jest to bardziej zbliżone do prawdy niż poprzednie kategorie.
W tajemnicach/wpadkach, zwykle nie trzeba było dawać loveit, ale i takie się zdarzały.
Co do obrazków, baardzo zgadzam się tym "Robiłam to bilion godzin daj lajka!!11!!!1"
i nie ukrywam, trochę mnie to wkurza, bo jest to praktycznie na każdym 
ArtBook'u z rysunkami, a mi to i tak nie robi różnicy, jakby ktoś zrobił ładny rysunek 
w 10 minut i tak dałabym lovka, więc ten czas jakoś nie robi MI różnicy.
Projekt to ostatnio bardzo popularna kategoria wśród ArtBooków, jeśli mam być szczera to nie 
urzekły mnie te połączone ze sobą włosy lub zlepki różnych ubrań, a nawet jeśli art trafi do TOP, jest mała szansa że modelatorzy je dodają. Historyjki, czyli najpopularniejszy ArtBook 
na całym MSP, zgadzam się z tym co napisała strona. 

Gry:

Zwykle gra w ubierz się przebiega tak samo, zawsze wybiera się osobę z 
najmniejszą ilością ubrań. Przyznam się, że sama tak kiedyś robiłam i pewnie 
robiłabym do teraz gdyby nie to że nie gram w te mini-gry.
Zwariowane karty, to jedyna gra w którą od czasu do czasu gram, ale również 
rzadko, ale mimo to, nie zauważyłam żeby najczęstszą kartą był
"Kubuś Puchatek" Sprawdźmy to!
O to karty jakie mi wyszły właśnie teraz:

Jak widać, nie ma tam karty z Kubusiem Puchatkiem :cc
Z Quizami i wybiegiem się w pełni zgadzam W tee noc choć z nami booo!
O Castingu nie jest napisane za wiele. Jako że ten wpis
na nonsensopedii jest dość stary, jest tam napisane że to Samantha pokazuje animacje.
W gry dla przyjaciół przez cztery lata zagrałam jeden raz ze swoją
koleżanką Mirellą, w sumie to nic się nie zmieniło i rzadko kiedy ktoś
przyjmuje zaproszenia do wspólnej gry.
Arkada- Nic dodać, nic ująć. Mam na ten temat takie samo zdanie.

Nonsensopedia udzieliła jeszcze swoje zdanie na temat m. inn. Forum, Koła Fortuny itd. 
*Nonsensopedia o MSP*

Hmm, co wy teraz tu wpisać może...
Przejdziemy do YouTube?

Tak wiem, post miał dotyczyć google, ale przecież nie zaszkodzi dodać
jeszcze youtub'a skoro skończyły mi się pomysły na hasła w google.
Przepraszam...
O to co mi wyszło po wpisaniu w wyszukiwarkę  youtube "MovieStarPlanet":

Cała pierwsza strona jest zapełniona filmikami popularnych youtuber'ów
zwykle wyśmiewających tą grę oraz filmiki z serii Adrianny Skon.
Szczerze mówiąc, na początku śmieszyły mnie te filmiki, ale już trochę mi
się znudziło... Nie dziwię się, że te gry nie podobają pełnoletnim chłopakom,
w końcu to gra głównie dla dziewczyn w wieku 9-15 lat.


Jako, że nie mam nic więcej do napisania, kończę ten post, który jak dla mnie wydaję
się krótki, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba. Starałam się żeby choćby wyglądał
jak najlepiej, moim skromnym zdaniem- udało się.
Zostało go jeszcze przeczytać i idę na dwór dotlenić mózg bo prawie cały dzień
siedzę przy komputerze. Zostało mi jeszcze parę (4) dni ferii więc
chce te ostatnie chwile wykorzystać jak najaktywniej i napisać jak największą ilość
postów aby przez dni szkoły również pojawiały się ode mnie w miarę
systematyczne posty, ale do tego potrzebuje jeszcze pomysły na posty.
Idę wymyślać tematy na nowe notki,a Was...
Żegnam.

Robiłam to logo w poradniku robienia lóg, chociaż raz go użyje.

2 komentarze:

  1. Anonimowy3/2/16 17:46

    Kilka powtórzeń, ale poza tym całkiem dobry post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, następnym razem postaram się żeby było ich mniej, a najlepiej wcale (:

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.