Konkurs GARAGE BAND

Heja! Tutaj Dell.
Dzisiaj zobaczymy sobie nowy konkurs na msp, który nosi nazwę 'Garage Band', czyli po polsku Zespół Garażowy. Ocenimy sobie wszystko dokładnie. Pisząc tę notkę sama dopiero przeglądam nowości, więc wszystko jest u mnie 'na świeżo'.
Ok, let's go.

Ogółem to podoba mi się. Szczególnie napis Garage Band. postacie też nie są jakoś szczególnie brzydkie, chociaż moim zdaniem skóra mulatki jest taka... No nie wiem, dziwny kolor. Dziewczyna w niebieskich włosach i ustach też jest osobliwa. Na msp raczej nie spotyka się takiej twarzy. Przynajmniej ja nie widziałam. Jest ekstrawagancka, to mi się w niej podoba. Jakoś mi tu pasuje, sama nie rozumiem dlaczego. Chłopak tez jest niczego sobie. Wielbię kolorowe włosy i u dziewczyn, i u chłopców, więc jestem jak najbardziej na tak. Kolorystyka jest, powiedziałabym szczerze, przyjemna dla oka. Pastelowe kolory, ale nie jest ani zbyt ciemno, ani zbyt jasno. W sam raz. Do tego ogółem pasuje po prostu do motywu, co tu ukrywać. Z tego co tu widzę, to ciuchy też są zadowalające. Szczególnie spodobały mi się poszarpane jeansy. Raczej coś kupię.

No, no. Ten motyw jest naprawdę klawy! Graficy się postarali, nie ma co. I nie, to nie jest sarkazm. Moim zdaniem ciuchy są serio atrakcyjne. Mimo, że dostaliśmy tylko dwie strony, to i tak nie ma co narzekać, Lepsze dwie strony przyjemnych ubrań, niż 5 ohydnych. Ale oki, oki. Zacznijmy opisywać. Pierwsza sukienka jest niezła, natomiast nie na mój gust. Nie podbiła mi szczególnie serduszka. Koszula w podanym kolorze nie jest za ładna, ale gdy zmieni się na czarny, to jest naprawdę ok! Co do spodenek... Nie, nie, nie. Nie darzę panterkę wielkim uznaniem, toteż nie podoba mi się. Nawet po zamianie kolru jest nieapteczna. To coś, co wisi (czy coś) nie podoba mi się ani trochę. Następna spódniczka natomiast jest śliczna. Bardzo mi się podoba w pierwotnym kolorze. Krój też jest ładny. Aczkolwiek coś podpowiada mi, że niełatwo będzie ją dopasować do looku. Bransoletki są przyjemne dla oka, tak po prostu. Sukienka jest prosta, bardziej elegancka niż na jakieś spotkanie przyjaciół w garażu. Nie jest zła, ale nie jest też szczególnie dobra. Następna rzecz mile mnie zaskoczyła, bo cienie są podobne do tych, które były w starych ubraniach. Podoba mi się i chyba będę posiadaczką tej bluzki, bo cena też nie jest wygórowana. Koszulka z piorunem nie podbiła mego serca. Coś w niej jest nie tak, sorry. Włosy... Spodziewałam się, że będą ładniej wyglądać, ale nie jest źle. Poszarpane spodnie... Tutaj też spodziewałam sie czegoś lepszego. Przykro mi z tego powodu, ale mimo to sa ładne. Trampki, jak trampki. MSP roi się od nich. Mogliby dać nowe modele, a nie tylko wzorki. Do tego jak mówiłam nie cierpię panterki, ghrr. Włosy z kapeluszem są prześliczne. Chętnie bym je kupiła, niestety są dla VIP. Następne włosy kosztujące 800 sc są bardzo krótkie, przystrzyżone na taką chłopczycę, ale mają w sobie jakiś urok, polubiłam je. Moim zdaniem kolejna rzecz, jaką są buty z podartymi rajstopami, są zbyt podarte. Podobają mi się trochę, ale no nie wiem... W ogóle, jakoś pogrubiają nogi ms. W sweterku totalnie się zakochałam! Jest przecudoo(ooo...)wny. Tylko źle mi się kojarzy ta czaszka, taka emo haha. Ale można łatwo ją ukryć. Bransoletki, no cóż... Jak bransoletki. nic szczególnego, ale ładne. I kolejne trampki. Jenyy! Na końcu włosy, które na msp już były wcześniej. Aczkolwiek są piękne.

Rzeczy... No nie, nie podobają mi się ani trochę. Jedynie słoiczek z zawiniętymi marzeniami jest klawy. (tak zdradzę, że w ten weekend sama zamierzam taki zrobić) Wszystko inne jest nijakie. Chociaż w sumie jeszcze ta perkusja jest niezła. Reszta, tak jak już mówiłam, nic szczególnego. Nie rozchodźmy się nad nimi.

Animacje przydadzą się osobom, które robią filmy, w których są jakieś występy. Mi samej podobają się one wszystkie. W sumie nie wiem co tutaj o nich pisać. Są szalone, przykładowo ta animacja z gitarą. MS gra, gdy w pewnym momencie struna pękła. Po chwili MS rzuca nią. Fajna, fajna. Buntowniczka, nie ma co! Ogólnikowo, animki są miłe dla oka,

Na środku jest pusto, ale zapewne po to, aby 'rozstawić sprzęt'. Kolory są ładne. Światło tak jakby przygaszone, daje to fajny efekt. Na tyłach jest mikrofon, gitara i 'perkusja'. Są także inne rzeczy. Podsumowując, fajne tło, a do tego niedrogie!

To wszystko na dziś. Dziękuję za przeczytanie <3

3 komentarze:

  1. Fajny post ;)
    Mi ten konkurs zupełnie się nie podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Nowy motyw jest w moim stylu, gram na perkusji i raczej kupie te animacje z nią,
    co z tego, że mam prawie identyczną. W ogóle, zauważył ktoś,
    że ubrania są coraz częściej w starej grafice?

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten motyw bardzo się podoba jest zajebisty <3
    '/ Nie znacie hyhy

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.