Jak usunąć konto na MSP?

Witaj! Jak Ci się żyje?

Przychodzę tutaj z instrukcją, jak usunąć konto na MovieStarPlanet. Niektórym może wydawać się to banalne, ale gdzieniegdzie spotykałam się z takimi pytaniami.
Chcę jeszcze tylko wspomnieć, że nie warto usuwać konta, bo 'znudziło mi się msp', 'ktoś mnie obraził' itd. Lepiej zastanowić się, czy na prawdę tego chcemy. Nie działajcie pod wpływem impulsu, ponieważ nie da się przywrócić konta. Lepiej po prostu je opuścić, ale nie kasować.
Mimo wszystko to Twoja decyzja, a skoro tu jesteś, to musiałeś się zdecydować na ten krok.
Let's go.

1. W prawym górnym rogu kliknij na ikonkę znaku zapytania.


2. Następnie kliknij na ikonę człowieka z napisem pod spodem 'Mój użytkownik'.

3. Potem naciśnij napis 'Usuń użytkownika'.

4. Po chwili musisz wybrać, czy na pewno chcesz usunąć użytkownika, wybierasz 'tak'. (lub nie, jeśli się rozmyśliłeś)

5. Następnie wpisujesz dane konta i klikasz 'Usuń użytkownika'.

Gotowe. Właśnie usunęłaś/usunąłeś swoje konto.

Pora na fakty dot. usunięcia konta.

  • Konto usunięte przez jego użytkownika nazywa się 'Deleted User'...
  • ... ale jeśli to moderatorzy usunęli konto, to nazwa nie znika ani nie zmienia się.
  • Nie można przywrócić konta.

 To wszystko w tej notce. Mam nadzieję (lub nie), że komuś to się przyda.
xx
Dellancey/Lady Lexy

2 komentarze:

  1. Anonimowy5/2/16 23:40

    Bardzo ładnie napisana notka. Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :3
    Mi raczej się nie przyda, bo tak jak napisałaś- Nie warto usuwać konta,
    ale komuś może się przydać.

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.