Co do usunięcia Taumiel...+ TaumielDFY

Heja, tu Dell.
Może słyszeliście o usunięciu konta Karoliny, dawniej DiedFromYou, teraz (raczej już nie teraz, ale wiecie o co chodzi) Taumiel.
Jest dużo plotek, a po napisaniu przeze mnie komentarza pod jednym z postów na Forum, zaczęło się jeszcze większe bagno.

Zacznijmy od tego, że tak, owszem, to moderatorzy usunęli konto Taumiel, ale to wszystko przez ...kawai... Ona do tego doprowadziła. Weronika (kawai) miała hasło do konta Karo. Po ich kłótni Karolina poszła na miasto, a Weronika postanowiła 'ukarać ją'. Wypisywała do ludzi niefajne rzeczy. Po kilku ostrzeżeniach w końcu dostała bana na zawsze. Skąd to wszystko wiem? Bo pisała mi to na starym koncie GG. Nie mam screenów, bo konto usunęłam. Szkoda.
Ktoś doniósł też dla Magdy, czyli MissKluchy, że to ją oskarżam o usunięcie Taumiel. Nie wiem nawet kto to wymyślił. To było dla skłócenia nas czy jak? W każdym razie wyjaśniłyśmy sobie wszystko i jest dobrze.

Druga sprawa jest taka, że jakaś osoba stworzyła konto o nicku TaumielDFY, na którym podszywa się własnie pod Karolinę. Napisałam do niej, oto cała rozmowa:
 Na końcu napisała jeszcze tylko 'nudzi mi się'.

 Sama się przyznała, nawet nie zamierzam tego komentować. Żałosne i tyle.

Mam nadzieję, że nie będziecie wywoływać jakichś gównoburz. Albo róbcie, ale nie chcę mieć z tym nic wspólnego.

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Anonimowy27/2/16 22:46

    Więcej postów prosimy! Bo na blogu pustki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą! W tym tygodniu jakoś tak zleciało, bo ciągle gdzieś byłam poza domem. ;)

      Usuń
  2. Anonimowy28/2/16 13:23

    Taumiel powroci?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aham fajnie że nie wróci xD

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest jakiś żart, prawda? Ja pierdole, aż się zaśmiałam. Wyssane z palca kłamstwa wymieszane z wymiocinami. Za sprawą usunięcia konta DiedFromYou stoi IchigoMomomiy. Akcja wyglądała tak, że się "pokłóciły", Ichigo pod wpływem emocji usunęła dfy konto, próbowała wrobić SHIN!ee, po czym przyznała się. W ramach rekompensaty musiałam oddawać Karolinie 100 złotych za utracone vipy i sama usunęłam konto, żeby było sprawiedliwie. Nie pierdol głupot, dziewczynko, bo prawda wygląda inaczej, zupełnie inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli nie masz pojęcia na dany temat, albo chociaż próbujesz już udostępniać jakieś informacje, bo się dowiedziałaś od koleżaneczki, to może lepiej upewnij się, że to wiarygodne i POTWIERDZONE źródła, bo mimo wszystko, kłamstwo ma krótkie nogi. :::::)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Sram na sufit,
    Po pierwsze to grzeczniej.
    Po drugie to wiem, że DFY (DFY!!!) została usunięta przez Ichigo, ale tutaj wyjaśniałam, o co chodzi z usunięciem Taumiel (Taumiel!!!!!). Tak więc zamiast mnie pouczać, to naucz się czytać ze zrozumieniem i nie wykazuj się tutaj swoją wiedzą, bo wszystkie informacje, które mam i podaje na blogu, są od najbardziej wiarygodnej osoby, czyli samej Karoliny (DFY, Taumiel). Tak więc zamiast tutaj srać mądrościami było ruszyć główką.

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie widać, że taumiel jest usunięta. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby dostała długiego bana, w stylu 8000dni, to nie byłaby widoczna w wyszukiwarce znajomych, bo taki ban traktowany jest jak permanentny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale została odblokowana. Miała wystarczające dowody. Koniec dyskusji, dalsze komentarze będę usuwać.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.