Najpopularniejsze twarze na MSP- "Jak je zrobić?"

Ciao!

*Na wstępie przepraszam, że ten post był tak długo w roboczych..*
Z tej strony Hanny, która niestety dzisiaj nie jest na swoim komputerze,
więc mojego obrazku z przywitaniem nie ma, był może później jej wkleję.
Parę minut temu wróciłam z kina, byłam na filmie "Na fali", nie, nie na tej bajce 
o pingwinach *XD*, a raczej na filmie akcji w którym grał
m. in. Luke Bracey. Film był naprawdę dobry oraz były w nim piękne widoki.
Do tego, po raz pierwszy od czterech lat byłam na filmie w 3D, wcześniej 
nie mogłam oglądać filmów tego rodzaju przez moje problemy 
ze wzrokiem oraz okularami korekcyjnymi *Pff i tak założyłabym okulary na okulary*.

Przechodząc do tematu posta, dzisiaj pokaże Wam jak zrobić jedne z popularniejszych
twarzy na MSP. Mam nadzieję, że niektórym tym pomogę, bo sama pamiętam,
jak kiedyś miałam problemy z robieniem twarz i
potrafiłam przez parę godzin szukać ładnego koloru ust.
Nie przedłużając, przechodzę do twarz.

1. Niemka:


Nie zwracajcie uwagi na tą cenę bo oczy i cienie już wiłam więc
nie wliczają się one w cenę twarzy.
W 2O13 r. ta twarz była baardzo popularna, miało ją bardzo wile MovieStar.
Jako, że ja moich twarz się długo nie trzymam i zmieniam je mniej więcej 
co miesiąc, czasem może się zdarzyć, że tydzień tą twarz miałam wiele razy,
ostatnio do niej wróciłam, ale od dwóch dni mam inną. 

OCZY:

Oczy polecane przeze mnie do tej twarzy znajdują się na stronie drugiej.
Polecam te oczy które widać, inne zamazałam, jakoś nie chciałam ich zakrywać
iksami z painta, tak wygląda to lepiej XD
Jak dla mnie, bardziej nadają się te oczy nie dla VIP, chociaż obie pary oczu 
wyglądają dobrze, to ostatnio te ostatnie bardziej przykuwają moją uwagę,
są  trochę mniej przymulone, choć i tamte są dobre.
Kolor możecie wybrać jaki kolwiek chcecie, ale polecam raczej ciemne odcienie.

CIENIE:


Ehh, jakość... Najmocniej za nią przepraszam.
Za to dodałam taki ładny efekt♥.
Do urody Niemki na MSP najbardziej nadaję się (Oczywiście według mnie) 
cień, który znajduje się na stronie drugiej oraz na owej stronie zajmuje 
pierwsze miejsce. Jest to mój ulubiony cień na MSP, 
nadający się prawe do wszystkich oczu. Jeśli chodzi o kolor malunku
*Hania, czy ty naprawdę nie masz czym zastąpić słowa "cień"..)
To polecam takie ułożenie kolorów jakie jest na screenie u góry.

NOS:


Do facjaty tej cudzoziemki *Jest coraz gorzej* nadają się trzy rodzaje 
nosów, są to te, które nie zostały wymazane z tego screena.
Najmniej jestem przekonana do nosa z piegami, kiedyś 
był on moim ulubionym, ale teraz
po prostu mi się znudził i bardziej preferuje niewymazany nos ze środkowego
rzędu. Do twarzy Niemki najbardziej pasuje mi 
ten zadarty i uroczy nosek z ostatniego rzędu który posiadałam
przez cały rok.

USTA:


Rodzaj ust nie jest tu chyba najważniejszą rzeczą bo właściwie 
większość ust by tu pasowała Yhy, te usta babrbie które modzi usunęli najbardziej..
Jednak te wyglądają z tą mordką najlepiej.
Najlepszym i raczej jedynym dopuszczalnym kolorem jest
cielisty, choć możecie trochę pokombinować.

KARNACJA:



Karnacja Niemki musi być ciemna, ale nie zbyt ciemna.
Idealny kolor skóry jest ostatni w kategorii z karnacjami.
*Ostatnia skóra na ostatniej stronie*
Rzecz jasna, możecie wybrać jakąkolwiek chcecie skórę, ale nie
każda będzie pasowała do twarzy NIEMKI.
Polecam Wam tą.

2. NieMaNazwyAleTaJestFajna
Niemka 2

*Dziękuje Angie za poprawę, to też jest Niemka :)* Oczywiście, nie mam co robić o pierwszej w nocy niż bawienie się w przerabiane
screenów na bloga, chociaż wszystko będzie takie soł kjut♥.
Tak jak poprzednia twarz, tą też miałam parę razy.
Z tego co pamiętam, w ubiegłym roku miałam ją bardzo często.
Najlepiej prezentuję się  włosami w kolorze blond, dokładniej z tym
najjaśniejszym odcieniem.
Usta delikatnie zlewają się ze skórą, nie powiem, że mi się
to nie podoba bo ma to swój urok.
Twarz ta jest popularna na zagranicznych serwerach.
jpdl muj bunkier siem zafalił

OCZY:



Jak pewnie możecie się domyślić, za mazane pary oczu
to te, których kupno odradzam, ale kto co woli.
Do tej twarzy pasuje większość oczu z drugiej strony, do
tej pierwszej prawie nic nie pasuje...
Tak jak w poprzedniej twarzy, polecam czarny/ciemny kolor oczu.

CIENIE;


Też te same co w tamtej twarzy, no bo jak mówiłam
są moimi ulubionymi i w dodatku pasują do każdej twarzy.. No... Prawie
każdej. Te ustawienie kolorów jest najlepsze.
Ponieważ jeden kolor pokrywa zwykle jeden niepotrzebny element
makijażu przy oku.

NOS:



Też ten sam screen, bo szczerze mówiąc,
tylko te nosy nadają się do zrobienie przyzwoitej twarzy.
Chyba że Wam to naprawdę wychodzi.
A tak btw, to te nowe nosy, są jak dla mnie
-okropne. Dodali je by dodać,są kompletnie bez pomysłu.
Już nie będę tu rozwijać nie potrzebnych tematów...
O niepotrzebnych rzeczach.

 USTA:



Miałam te usta wiele razy, chyba już w każdym możliwym kolorze XD
Są bardzo ładne, matowe i idealnie wyglądają z tą twarzą.
Do tego, dobrze wyglądają w prawie każdej możliwej minie na
jakie pozwala nam MovieStarPlanet.
Do tej twarzy nadaje się ten kolor:


KARNACJA:



Tylko ten odcień skóry nadaję się do tej facjaty.
Nie jest za ciemny, ani za jasny, możecie go znaleźć na przed ostatniej
stronie na piątym miejscu,
Trochę zlewa się z ustami, ale głównie o to chodzi w tej twarzy.

3. Jasna twarz:



*

Tak, znowu zaszalałam z nazwą, swoje dziecko nazwę "fajne dziecko" lub
coś takiego. Tak jak wskazuje nazwa, większość "rzeczy"
jakie ona zawiera są jasne elementy.
Właściwie to wszystko jest jasne, nie licząc oczu i ich malunku,
który prawie zawsze wybieram czarny.
Tak jak większość twarzy jakie pojawią się w dzisiejszym poście miałam
i to nie jeden raz. Jeszcze pamiętam, jak przez długi
czas męczyłam się żeby znaleźć ten kolor ust,
znalazłam go po tym jak zrezygnowałam i niechcący na niego najechałam
myszką XD

OCZY:



*Tak to ten sam screen co z twarzy nr. 1*
Znowu dałam tu te oczy, które mogą uczynić prawie każdą twarz lepszą,
nie są za małe jak te oczy "ala japonka" których nikt nie kupuje,
a nie za duże, tak jak większość z kliniki piękna.
Ale jeśli chcecie, to możecie dać i te większe,
*Bo one jeszcze ujdą*
czy  jakie kolwiek chcecie.
Nie ma co pisać, wszystko napisałam przy twarzy pierwszej...
Czemu ja zawsze pisze posta po dwunastej w nocy? ;-;

CIENIE:



Och, Hania jak ty oryginalna! Wcale nie dodajesz 
ciągle tych samych cieni!Dzięki użyciu tego jasnego koloru z przodu nie ma takiego
dziwnego czegoś, co swoją drogą przypomina mi ropę z oka.

NOS:

Do tej twarzy najbardziej polecam te nosy.
Kiedyś sama przez długi czas posiadałam ten z piegami, ale 
jestem zadowolona z tego, ze to zmieniłam,
bo bez nich twarz wygląda łagodniej. Jak kto woli.
Oba nosy nie wymagają statusu VIP, wiec każdy może je zakupić.
Tak btw, ze wszystkich nosów na MSP, najbardziej podobają mi się te
i  ten z piegami *Jeśli jed dobrze dobrany do twarzy*.

USTA:



Dzięki zmianie jednej rzeczy, jaką w tym wypadku
są usta zmieniła się cała twarz *Wgl, to na obu pierwszych screenach z tej twarzy
moja MS jest ubrana w inny look*. Jak można się domyślić, pierwsze nie zmazane
usta są dla drugiej twarzy, a drugie- do pierwszej.
KOLOR:


KARNACJA:



Ostatni odcień skóry, z trzeciej strony.
Baardzo długo go miałam, jeśli mam być szczera,
to trochę mi się znudził, ale zaczyna mi się znowu podobać tak jak kiedyś.
Chyba znowu ją kupie, ale nie jestem pewna.


4. Dziewczęca i Delikatna:

*Jak na ironie, początek tego nagłówka napisałam taki sraczkowatym kolorem*
Taką twarz posiada większość osób, które kupiły swojego pierwszego VIP'a,
(w tym ja kiedyś) bo wszystko w tej twarzy jest dla osób posiadających owy
status. Nie powiem, podoba mi się
mimo, że nie do końca jest w moim stylu.

OCZY:

O! Jednak nie wszystko jest dla VIP :D
Oczywiście, można zamienić te oczy na prawie identyczne,
tyle że trochę większe i dla osób posiadających ten pakiet.
Do tej twarzy, nadają się ciemne, jak i jasne odcienie tęczówek,
ale w tym wypadku ja wybrałam jasne, tak jak to już parę razy powtarzałam:
"Jak kto woli!".

CIENIE:


Jesu, wkurza mnie ciągłe pisanie o nich.. Mogłam wybrać inne cienie XD
Jeśli komuś zależy na czytaniem ciągle tego samego opisu o tej same rzeczy to:
"cień, który znajduje się na stronie drugiej oraz na owej stronie zajmuje 
pierwsze miejsce. Jest to mój ulubiony cień na MSP, 
nadający się prawe do wszystkich oczu. Jeśli chodzi o kolor malunku
*Hania, czy ty naprawdę nie masz czym zastąpić słowa "cień"..)
To polecam takie ułożenie kolorów jakie jest na screenie u góry."

NOS:



Oho, dałam inny filtr! Magia, ten screen jest najz B)))
Do takiej delikatnej facjaty *No co? Dawno nie było.) nie pasował
zbytnio takie dość spory nos, jaki mam np. ja.
Za to ten zadarty nos może zastąpić ten z piegami dla osób 
które nie posiadają VIP'a.


USTA:



jEDNE Z MOICH U..
jEDNE Z MOI...
KFA HANKA NAUCZ SIĘ PISAĆ!
Są to jedne z moich ulubionych ust, a właściwie
-ulubione. Pasują do prawie każdej twarzy i można je naprawdę
dobrze dobrać z innymi rzeczami.
KOLOR:


KARNACJA:

lol zwykła skóra co tu do gadania?
Nie jest za ciemna, ani za jasna, choć i taka by się nadawała.
Jest taka... Jakby to napisać... Idealna?
Coś pomiędzy jasną, a ciemną cerą,
czyli taka jaką ja posiadam w realu :)


To była ostatnia twarz.
Chciałabym przeprosić za to, że tak długo nie było posta.
Tego zaczęłam pisać ponad dwa tygodnie temu, a przez ten czas,
mój blogger robił kolorowe dyskoteki w postach, a pomiędzy linijkami
robiły się nie chciane odstępy.
Jeszcze jak mogliście zauważyć, od tej pory przerabiam swoje screeny,
czy odpowiada Wam to? Mi się podoba, ale najważniejsze,
żeby WAM czytelnikom miło się czytało posty.
Jeśli zauważyłaś/ałeś błąd, napisz o tym w komentarzu, a postaram
się to naprawić.

~Hanny <3
'olwia:)506


2 komentarze:

  1. Druga twarz też zalicza się do niemek ; ) ale to tak na marginesie

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.