Limit

Heja! Tu Dell.
Z gory przepraszam za brak polskich znakow i ewentualne literowki, ale pisze ta notke z telefonu.
Nawet nie wiecie, jak bardzo nie lubie, gdy nie moge zrezalizowac swoich planow. Mam ochote na mnostwo rzeczy, ale akurat 'cos' lub 'ktos' sprawil, ze moje plany legly w gruzach.
Nie mam tak jakby internetu. Czemu tak jakby? No bo na komputerze mi nie chodzi wcale i nie mamy juz wiecej transferu do wykorzystania, wiec mam limit. Ale mimo to internet na telefonie dziala sprawnie i szybko. Nie wiem czemu, skoro korzystam z domowego wifi. Z braku internetu notek raczej nie bedzie, chyba ze dam rade pisac jakos z telefonu. Cokolwiek, np. jakies lifestylowe notki z zycia wziete czy streszczenia moich dni. Oczywiscie za waszym pozwoleniem. Nie chce zostawiac Was bez zadnych notek ode mnie, wiec mam nadzieje, ze takie notki do 19 lutego - bo wtedy bede miala juz internet - wystarcza Wam. Dajcie znac w komentarzach, co o tym sadzicie.
Tak wiec podsumowujac, jesli sie zgodzicie, to notki beda, ale nie wiem czy dam rade pisac akurat o msp. A jesli nie bedziecie chcieli postow lifestylowych to wracam z notka dopiero 19 lutego.
Zegnam, caluje, przytulam i takie tam ;*
Dellancey/Lady Lexy
ps. mozecie mnie zapraszac na te konta, bo na Lexy mam tylko ok. 80 znajomych, bo ponad 350 wywalilam, wiec mam duuuuzo miejsca dla Was. Na Lexy mozecie zapraszac i pisac, ze jestescie z bloga. Wtedy pomoge Wam w levelu jak tylko moge, bo chce sie odwdzieczyc za to wszystko, co razem osiagnelismy.

3 komentarze:

  1. Anonimowy9/2/16 17:53

    Myślę, że notki lifestylowe będą dobrym rozwiązaniem i skutecznie zastąpią posty o MSP. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest za, by pojawiły się lifestylowe notki.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.