Z książek do MSP #1

Cześć!
(łał ale dawno nie zaczynałam posta normalnie)
Tutaj Xczarna89.
(łał ale dawno nie mówiłam tak o sobie)
Jeżeli się zastanawialiście, czy zacznę kiedykolwiek pisać normalne posty... E... Nie.
(łał podjęłam decyzję)
No znaczy się staram, ale mi nie wychodzi. Może ten post będzie normalny? No dobra, postaram się, i to tak bardzo bardzo. Co do tematu posta - będę odtwarzać na MSP looki postaci z książek :>. Nie będzie to długa seria, ale co najmniej 5 postów będzie. O ile wam się spodoba (właśnie, jeżeli seria jest OK - komentarz, wystarczy z anonima "prowadź dalej serię, jest ok" :>).
 Okeej, to zaczynamy.

Jedna z moich ulubionych żeńskich postaci - Isabelle Lightwood z Darów Anioła! c:
Wiem, przez ten brokat we włosach wygląda trochę jak Magnus c":. MSP jest zbyt błyszczące, przez błyski prawie nie widać zbytnio czerwieni na naszyjniku. Nie mogłam znaleźć nic lepszego, lel. Ogólnie się zgadza. Czerń, wysokie szpilki, krótka sukienka, dużo odsłoniętego ciała.
Ocena: 9/10, było by idealnie, gdyby nie te błyszczące cosie.




Może nie lubię tej serii tak, jak kiedyś... ale nadal uwielbiam Stevie Rae! (Dominishki na zdjęciu wcale nie ma). Włosy - kręcone, blond, gdyby nie grzywka były by idealne. Bluzka pasuje do mojego wyobrażenia mundurku z Domu Nocy, złotą przypinkę uznaję za emblemat (czy jak to się nazywało) trzeciego formatowania. Dżinsowe, troszku wiejskie spodenki, kowbojki. !SPOILER! Wianek jako znak, nie mogłam nic znaleźć, a że ona miała czerwone rośliny... Jakoś to ten wianek odzwierciedla...Ocena: 9/10


Oki, jako że już muszę iść to kończę też posta. Chciałam się rozpisać, ale czasu brak. Pojutrze chyba napiszę coś dłuższego. Chyba. Ja i moje chęci, w pół sekundy tracę motywację, ale może tym razem się uda.

Do napisania! :>

Paczajajcie, nawet logo nowe sobie zrobiłam. Wow.

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.