Looki do konkursu- Big Game Party

Tak jak obiecałam, pokazuję Wam jeszcze looki do konkursu.
Przygotowałam tylko 2, bo szczerze powiedziawszy to mimo, że ciuchy same w sobie są fajne, to trudno ułożyć z nich jakiś ładny komplet.

A o to looki, które utworzyłam:
Ten mi się bardzo podoba. jest dla nie VIP, więc jeśli uzbieram Sc, to może kupię, bo dla mnie jest on cudowny. Czy mi się wydaje, czy te coś na ręce ma inny kolor niż bluzka? Może się pomyliłam, trudno. Jest trochę drogi, ups.

Skład:

Kolory:
Przepraszam, nie dałam koloru włosów. Ale to blond, chyba wiecie gdzie, prawda?


Drugi look:
Kurdee, nie dałam ceny. Jezu, jaka ja głupia. Ale to chyba było więcej niż 2 tyś, na pewno. Też mi się bardzo podoba. gdybym miała wybierać, to szczerze nie wiem który jest dla mnie lepszy.

Skład:

Tak, wiem, że buty w składzie mają inny kolor, ale się pomyliłam i zrobiłam screena jeszcze przed zmianą koloru.

Kolory:



To wszystko na dziś.
Przepraszam, że piszę posty tak późno, ale z rana musiałam pomagać w domu, a później siostra grała na komputerze z koleżanką.

Kocham Was.
Lady Lexy
O, może napiszecie mi w komentarzach, czy jest sens dawać teraz na koniec posta logo?

4 komentarze:

  1. Mi pierwszy look jakoś do gustu nie przypadł, ale jest łady :>
    Ten drugi to jak marzenie. Szkoda, że dla vip'ów, ale gdyby podmienić bluzkę na podobną dla nie vip, kupiłabym. Może kiedyś tak zrobię. *O*
    ~Món

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy look. <3
    Śliczny, cudowny, piękny. *-*
    ~Shannon13

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/1/15 12:17

    Pierwszy look jest fajny, ale te włosy brzydko wyglądają na mojej twarzy :-: Ten drugi jest śliczny •=• Chyba kupiec ale będę musiała zamienić koszulkę na nie VIP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18/2/15 10:01

    OBA ŚLICZNEEE
    PROSZE POMÓŻ W LWVELU NA MSP JESTEM laguna3000

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.