Looki

Hej!
Dzisiaj mam mega wenę, czyli będzie kilka postów ^^.
W tej notce zaprezentuję wam kilka look'ów.
Starałam się zrobić więcej stylizacji nie dla vip, i jak najtańszych.
Nie będę ich dokładnie opisywać bo mi to za dużo czasu zajmie. Z ciekawości zobaczę, ile zajmie mi napisanie posta. Zaczynam o 12:20. Będę pewnie jeszcze czytać blogi itp., więc się przerazicie :')
Pierwszy look, NIE VIP:
Całkiem ładnie. (jest 14:14... musze mamie dać kompa na chwile x.x 15:30, wracam do kompa).
Myślałam że nigdy nie użyję tych włosów, a tu pasują idealnie ^^^ (trójokie ^^ [no co? wiem, jestem przecież #mondrym_deklem]). Kolory są mega *-*. Look jest tani, nie doszło do 2000 sc.
Skład:

Czemu musiałam jak zawsze zdradzić wersję kolorystyczną?! ;-;
Nie ważne.
Czemu ja nadużywam entera?!
To też nie ważne.
Ważne to, że rzeczy łatwo znaleźć c:.
Bo są na początku.
Wianek:
Akcesoria > Nakrycia głowy
Włosy:
Włosy > Długie włosy
Buty:
Obuwie > Buty
Sukienka:
Sukienki > Sukienki

Czas na wersje kolorystyczne! (tencza *o*)

I wesja:
Fajna, lecz nie lepsza od oryginału.
II wersja:
Meega *_* Wiosenna, świeża. Równa z oryginałem *,*
III wersja:
askjdjisaidhasoidnsa *-*-*-*-*------------*-*-*-*-* Naj naj naj <33 Jeśli kupię, to w tej wersji.

Kolory:
Czarna ramka - Oryginał
Fioletowa ramka - I wersja
Niebieska ramka - II wersja
Biała ramka - III wersja
______________

Drugi look, NIE VIP:

Prosty, lecz ładny. Look byłby tańszy, bo nie miałam dodawać kokardki, ale było tak pusto że musiałam dodać. Na szczęście kokardka jest całkiem tania :D Gdy wybrałam kolory skojarzyły mi się... z "zdechłą gumą balonową"... #Zódekielokreślakolory.
A teraz aby nie było spojlera dam wersje kolorystyczne c:

Wersja I - Meeeeega *w* Chyba najlepsza wersja *w*
Wersja II - Też fajna, ale wybrałabym inną.
Wersja III - *-* Prawie równa z I wersją, ale troszkę gorsza.
Rzeczy:
(przepraszam że bez kolorów, ale zapomniałam zrobić screenów i zdjęłam już rzeczy xd)

Kolory:

Czarna ramka - oryginał
Szara ramka - I wersja
Czerwona ramka - II wersja
Biała ramka - III wersja
__________________________

Koniec weny na looki, miało być więcej, ale nie będzie x.x ;-;
ZÓ ZŁAAAAAAAAA ;-;
Niestety nie będzie też posta, nie mam już weny x.x
ZÓ BARDZO ZŁAAAAAAAAAAAAA ;-;
Do napisania!

Zapomniałam dodać w końcu godziny. Było koło 18, bo spięłam dupe.

3 komentarze:

  1. No to chwila moment, o której Ty skończyłaś tego posta? xD

    Co do pierwszego look'a zarabiam sc na kupienie pierwszej lub trzeciej wersji *.* Jest obłędny :')
    Drugi look taki "łooo" że zachciało mi się jakąś gumę wyżuć i wyrzucić za siebie ;o;
    ^wyżuć wyrzuć^
    ^wyrzuć wyżucić^ = Cooo :o
    ~Mó

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu jak widze twoje logo to patrzę się na nie pare minut ;-;
    Te looki są takie śliczne ^-^ Aww! Niewiem który lepszy bo oba są śliczne X.x Zbieram kase na 4 zestawy :-: To troche se pozarabiam ;,-,;

    ~ oliwia:)506 / Hanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam! Ciekawe gdzie? Przecuez ja na nic nie moge zaprosic XD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.