Look - Darka (VIP) + DiedFromYou

Ej dobra nikt nie zgadnie kto pisze, ani o co cho c:
Tu Xczarna89, i wcale nie odchodziłam z bloga - był to test. Po prostu nie publikowałam notek i usunęłam dodatek autorzy. Chciałam zobaczyć, jak zareagujecie, i pokazać co się stanie jeżeli nie będziecie nas (mnie i Domi) traktować równo. 
I już wiem, czemu niektórzy mnie nie zauważają - w mojej dupie przecież nic nie widać :).
HEJTY LECO B).
Dzisiaj mam looka - po raz pierwszy i dla dziewczyn, i dla chłopaków. 
Wymyśliłam go razem z ! Kawaii ! (nowa właścicielka [jest to dziewczyna którą prawie na pewno znacie :D. O niej potem]), w sumie to nawet nie myślałyśmy o bliźniaczym stroju, wyszło przypadkowo. Najpierw zobaczyłam, że mamy te same włosy xD. Potem gdy ! Kawaii ! kupowała płaszcz, wymyśliłam żeby zrobić taki sam look - obie miałyśmy te same ubrania w szafie.
Nazwa na początku brzmiała "Dark", ale na GG przypadkowo napisałam Darka i tak zostało dla beki XD. Jedyna różnica polega na tym, że ja mam złote guziki a ! Kawaii ! czarne x.x
Oto look na mnie (dziewczyny):


Look na ! Kawaii ! (chłopaki):

Kolorów nie muszę dawać, bo jest tylko czarny i biały, a uśmiechu nie trza zmieniać.
Spis rzeczy dla dziewczyn:

Drogi look, lecz wiele dziewczyn ma te spodnie (można zamienić na te bez kratki),
Spis rzeczy dla chłopaków:
CO?! SPODNIE ZA 1250 SC?! PŁASZCZ 750?! HAMSTWO W PAŃSTWIE I NA AMERYCE (jak śpiewał kiedyś mój kolega na infie xD)! O_O Powinny być w sklepie takie spodnie bez kratki, są chyba tańsze, nie znam się na ubraniach dla chłopaków. 
Lel.
Postanowiłam zamiast wersji kolorystycznych dać listę proponowanych dodatków.

Kropki oznaczają przykładowe połączenia. Myślę, że każdy ma chociaż jeden z tych dodatków. Są to tylko propozycje.
Teraz druga, o wiele krótsza część.
Jak pewnie wiecie, konto DiedFromYou zostało usunięte. Ma ona teraz 2 konta. Pierwsze konto to WorekBigosu, a drugie to ! Kawaii ! (tak, z nią mam bliźniaczy look który prezentowałam w poście xd). Drugie konto oddał jej poprzedni właściciel.
To tyle w poście.
Do napisania!

A Zuz nadal nie ma nowego loga.

3 komentarze:

  1. Anonimowy4/1/15 23:48

    Super post!
    Jak dobrze, że to był test. ;o;

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31/3/15 09:56

    I CO DZIWKO ZASŁANIASZ JAKIMŚ BIAŁYM GÓWNEM UBRANIA!!? ....CHUJ CI W DUPE LESBO !!! NAUCZ SIĘ PISAĆ BLOGI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzeczniej Anonimku.
      Gdzie Ty widzisz jakieś białe gówno? Pokazać Ci, jak ono wygląda? Bo chyba nigdy nie wydalałeś/łaś się.
      Zó nie jest lezbą, Zresztą, co Ty do cholery masz do osób o innej orientacji?
      Ty się naucz za to pisać komentarze, bo coś słabo z tym.
      Pozdro.
      ~LaLe

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.