Nowy wygląd + Look - Another (VIP)

Hej!
Witam was w nowym roku - 2015! Życzę, aby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego, a przynajmniej nie gorszy ;). Piszę posta koło pierwszej w nocy i niezbyt dobrze się czuję, więc może być lekko dziwny...
Na początku chcę wam pokazać mój nowy wygląd:
Najpierw zmieniłam oczy, myślałam że nie będzie wielkiej różnicy, ale szczerze to wyglądałam jak tania dzi**a, więc postanowiłam nie odkupić stare oczy, lecz zmienić usta. I tak oto teraz wyglądam.
Dzisiaj przygotowałam looka, który jest dość... specyficzny xd. Niestety jest dla VIP, i nie można niczego podmienić by był nie VIP :/. Oto on:
Mi się straaasznie podoba *-*
Cena jest w miarę znośna. Wydaje mi się, że wiele osób ma czarne creepersy więc cena jest o 400 sc mniejsza ;). Ogólnie look jest inny niż wszystkie które robiłam - stąd nazwa.
Oto spis rzeczy:
 I kolory:
Bardzo lubię to połączenie kolorów. Jest stonowane, spokojne i... po prostu ładne.
I to koniec posta... Nie wiem co dalej pisać. Niby nowy rok, sylwester, wszyscy się bawią, a ja nie mam nastroju... Przez to post jest taki krótki, następny będzie dłuższy. Napiszę go prawdopodobnie jeszcze dziś.  Piszcie w komentarzach czy wyglądam lepiej, czy gorzej.
Do napisania!
Muszę zrobić nowe logo o.o

1 komentarz:

  1. Lepiej:) Chociaż wtedy też było ładnie.
    Super look. Skąd masz takie włosy? ? ;o

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.