Opis Konkursu - Pony Magic

Hej!
Jak wiadomo dzisiaj doszedł nowy konkurs. Postanowiłam napisać jego ocenę, lecz Domi też chciała więc zrobi swoje dopiski na kolor jakiś tam c;.
Zaczynamy tradycyjnie od MOTYWU.
No cóż XD Kucyki pony XD (TO MY EKŁESTRJA GEEERLS HCEMY KSZYCZEĆ SZE PSZYJAŚŃ TO JEZD MAGJA NJEH POPROFACI MNIEEEE). Pasuje do tematu. Ten chłopak z rogiem i w tej fryzurze mnie rozwala XD. Nie wiem czemu ale bardzo podoba mi się napis.
Ocena: 7/10
Czas na UBRANIA DLA DZIEWCZYN.


Ubrania są... dziwne xD Ale jest kilka naprawdę fajnych (y). Ceny są jak na ostatnie czasy baaardzo niskie. Tylko że ta fryzura za 2200 sc... Może to był uni z jakiegoś VIP'a? ;o.
Ocena: 7/10
UBRANIA DLA CHŁOPAKÓW:


WYJE HAHAHAHHAHHAHAH XDDDDDDDDDDD TAKIE COŚ DLA CHŁOPAKÓW? XDDDDDD HAHAHHAHAHAHAH NIE MOGE XD 
Przechodzę do oceny XD. Ceny są również niskie XD. Biedni chłopacy, nie mają nic normalnego XD ;_;. Ocena: 2/10 - Ubrania ratują się cenami.
Czas na nową kategorię czyli proponowane, stworzone przez modów (czemu mi się to kojarzy z Jackiem Meddle i ogólnie Aetarem? ;_; Kto czytał serię o Maxine Kiss [czyli może jedna osoba] wie o kogo chodzi x.x) LOOKI.
Look dla chłopaków: HAHAHAHAH CO TO MA BYĆ?
JAKIŚ MINIROŻEK AHAHHAHA XDD. Ogólnie nie ma tragedii (kogo ja okłamuję, jest tragedia). Gdyby zmienić kolory (i tak by nic nie było) może by się dało znieść.
Ocena: 1/5
Look dla dziewczyn: REJNBOŁ DASZ *-* Buty są dziwne, jak cały look, ale lubię Rainbow Dash xd. Więc ocena to: 4/5
Razem: 5/10










TŁO:

Tło jest bardzo ładne, lecz niezbyt pasuje do konkursu. Cena jest spoczko ^^.
Ocena: 9/10
ANIMACJE:
Pewna czytelniczka prosiła o przeróbki animek, więc zrobiłam znów C; Chyba o to chodziło XD.
Nazwa: My Pony and I - Mój Kucyk i Ja
Cena - 1100sc (przesada...)
Rodzaj: Zwierzaki
Opis: Moviestar stoi obok kucyka i chyba go głaszcze (nie pamiętam bo wyłączyłam msp).


A ja znowu o jedzeniu x.x
Nazwa: Magical Unicorn Salute - Salutowanie Magicznego Jednorożca? XD
Cena: 500 sc
Rodzaj: Pozy
Opis: Moviestar ma róg, ogon, skrzydła i salutuje.













Żelki *-*
Nazwa: Lovey Wings - Śliczne skrzydła?
Cena: 550 sc (chyba dla VIP)
Rodzaj: Pozy
Opis: MovieStar robi 'słodkie pozy' ze skrzydłami.














Nazwa: ??? nie pamiętam XD
Cena: 4 diamonds
Rodzaj: Pozy
Opis: Moviestar tworzy gwiazdki a potem latają wokół niej.














Animacje są całkiem fajne. Ocena: 9/10
_________________________________________________________________________________
OCENA KOŃCOWA: 39/60 Czyli 4 -
Myślałam, że konkurs będzie miał mniej więcej 5 - / 4 +, ale jak widać trochę brakuje.

I to koniec tego posta!
Do napisania! :)

Przepraszam, nie mogłam wczoraj opublikować - miałam mega problemy z netem :(.

3 komentarze:

  1. Anonimowy5/1/15 08:24

    Jakie super te przeróbki XDD Konkurs mi się średnio podoba. Modzi myślą że mamy po 6 lat i są tu same dziewczynki. Chociaż te sukienki są meeeega super.
    Projektantka9
    P.S. pjerfsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy tej pierwszej animce "Mój kucyk i ja" po prostu, dzięki tej przeróbce ukłułam się choinką XDD ( gram na kompie w salonie, obok kompa jest choinka i mam ją na wyciągnięcie ręki ^^) Ale widzieliście, gdzie ta MS się patrzy? xd Wprost na kucyka, kucyk ma ryjek tuż przy nodze XDXD

    Lub ten minirożek na MS chłopaków HAHAH XDD

    ~Mó, która dziś dzień zrobiła film na konkurs opisany w tym pościee B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przeróbki animacji XDD Pierwsza animka najlepsza ; D
    Chłopaki mają takie wybitne stroje XD
    A jak już mają fajne to drogie.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.