Ocena konkursu- Big Game Party

Hej Kochani. Tu Lady Lexy-Dominika.
Udawajmy, że nic się nie stało, ok? Że nie rycze w nocy przez nią, udawajmy, ok?

W tej notce przedstawię Wam nowy konkurs na MSP- Big Game Party.
Powiem tylko tyle, że w tej notce i następnej (nie wiem jak z innymi) nie będzie żadnych śmiechów, hihów, bo mój  nastrój... Szkoda gadać ;')

Zacznijmy od motywu:
Nie jestem fanką sportów, oprócz jazdy konnej. Tak więc dla mnie konek nie jest radością. Zwykły. Były już o takiej tematyce. Ode mnie 7/10, bo jest staranny i z tego co widać tutaj, ładne ciuchy będą.


Ciuchy:


Ups, nie wykreśliłam ciuchów, które już były... Trudno.
Podobają mi się bardzo te włosy z pierwszego screena, Ogółem ciuchy są ładne, nie powiem. Powiem Wam też szczerze, że bardzo się cieszę, że buty z ostatniego screena (ostatnie, ze skarpetami/podkolanówkami w paski) są teraz dla nie VIP.
Dla mnie 8,5/10

~~~~~~~~~~~~~~
Tak ogółem to fajnie, ze ja sobie prawie cały czas ryczę, a ona się zabawia na moim blogu ;') I jeszcze pisze, że ona ze mną nie pisze, tylko z nimi. 'Przyjaźń śmieciem, nie?'
~~~~~~~~~~~~~~
Animacje:
Ta pierwsza animacja jest taka kolorowa. He. Zupełnie jak odwrotność mojego humoru. Dzięki, modzi. Tak ogółem animacje też mi się podobają. Moja ocena to 9/10

Rzeczy do pokoju:

Rzeczy też mi się podobają. Serio, wszystko (prawie) mi się w tym konkursie podoba. dam 10/10, a co.

Tła:

 Szczerze to zdziwiłam się, że te dwa tła są w ogóle inne. Zazwyczaj tło dla nie VIP jest tylko pokojem z paroma rzeczami, a tu są prawie że inne. Podobają mi się, bardzo przydatne do filmów moim zdaniem. 10/10


Ogólna ocena: 44,5/50 




Zaraz zrobię looki do konkursu, więc widzimy się za parę minut.

Lady Lexy

2 komentarze:

  1. Ja gdy pierwszy raz zobaczyłam tło dla nie Vip, to pomyślałam, że jest to jakiś basen xd
    A propos tych butów na ostatniej stronie tak właśnie wydawało mi się, że były vip, a teraz nie. Bardzo mi się podobają :3
    ~Món

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31/1/15 20:21

    Wiem, że to nie moja sprawa i, że nikt nie powinien się w to mieszać, ale o co się pokłóciłyście?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.