Czyżby nowe zmiany?

Hej Kochani! Tu Lady Lexy-Dominika.

Wczoraj weszłam na każde MSP (chodzi mi o kraje) Na niektórych były nowości. Jakie?
Proszę bardzo:

• Na każdym MSP (chyba, jeszcze nie sprawdziłam do końca) są inne nagrody za dołączenie do gry. (te prezenty) LUB prezenty się losuje (tak twierdzi Zó)
Tutaj np. z niemieckiego:
Fajne rzeczy, mogą się przydać.

Tutaj z francuskiego:
Jeeju, ten piesio♥

Ehh, w sumie to nie chce mi się pisać z jakiego co kraju jest, więc dalsze prezenty dam byle jak.

• Na angielskim MSP jest jakiś dziwny coś...(?)

Po zrobieniu MS wyskakuje nam takie okienko:
Trzeba wpisać nazwę swojej szkoły, podać swój wiek, klasę (przydział) i imię. Jak dla mnie-żałosne! Tak bardzo dbają o naszą prywatność, a teraz mamy podawać nasze szkoły? Okropne! 
Na szczęście można to pominąć.

Po uzupełnieniu pól, pokazuje nam takie coś (ja wzięłam byle co, więc nie zwracajcie na to uwagi)
'Polaris Learning Centre' to szkoła, którą ja wybrałam. Wpisałam byle co i to wyskoczyło, więc kliknęłam.Na górze widać, kto także chodzi do tej szkoły. Jest ich wiek, imię, klasa.

I gdy wchodzimy w znajomych możemy zobaczyć ich:
Na bardzo blady róż (tutaj bardziej jako biały) zaznaczyłam, co mamy nacisnąć, aby zobaczyć znajomych ze szkoły.


• Na francuskim (i niektórych innych też) MSP doszła nowa gra-BuilderGame
Niestety nie mogę na nią wejść, nie wiem dlaczego. Jest podświetlona, ale nie mogę na nią nacisnąć.

~~~~~~~~~~~~~
OMG ZARAZ KSIĄDZ PRZYJDZIE ;(
to nic, przeżyję c;
~~~~~~~~~~~~~

Chyba nic więcej nie ma nowego, przynajmniej tak mi się wydaje.
Muszę kończyć, bo zaraz przyjdzie ksiądz chyba.

Dzisiaj chyba będzie jeszcze jeden post, bo mam coś dziwnego ;)

Pa, Kochani!
Lady Lexy

6 komentarzy:

  1. Aktualizacja ze szkołą chyba niedługo pojawi się także u nas. Trzy dni temu też "zwiedzałam" różne serwery i ta zmiana była tylko na norweskim MSP.
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/1/15 14:50

    Ogólnie wiedziałam o tych nowych prezentach, bo na polskim msp już są. O szkole także wiedziałam z innych blogów, jednak o nowej grze nic nie wiedziałam. Jeśli uda Ci się zagrać w tą grę, to napisz o niej posta, bo nie chce mi się jej sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz wejść w tą grę, bo jak jej nazwa wskazuje jest dopiero w budowie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nowość ze szkołą.. Będzie o tym trąbiło na forum przez ok. 2 miesiące.
    Co do nowej gry raczej nie będzie nosić nazwy "BuilderGame" bo to chyba znaczy, że gra dopiero jest "budowana" XD Ja nie mogę się doczekać tej gry (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27/1/15 18:18

    Aha...Może odchodzą z msp i dodali takie coś, abyśmy w szkole zachęcili, itd....
    Mi się tak trochę średnio podoba z tą szkołą. A ta gra..O.M.G.!
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.