Ocena Konkursu- Safer Internet Day 2015

Hej Kochani! Tu Lady Lexy-Dominika.


Dzisiaj będzie ocena konkursu 'Safer Internet Day 2015' czyli to co mamy co roku w lutym.
Może przejdźmy od razu do oceny, co?

Motyw:
Nie wiem co o nim powiedzieć. Lel. No, motyw jak każdy inny. To znaczy raczej nie. Ten jest co roku w lutym. Ale z wyglądu jest chyba lepszy od poprzedniego, tak mi się wydaję.  Ocena: 9/10

Ubrania:


WOWOWOW *O* BLUZKA Z NAPISEM 'CONFIDENT' WOWOWOW *O* Kojarzy mi się z piosenką Justina ♥♥♥♥♥ Właśnie słucham jego płyty, wersja Acoustic♥♥♥Lofki kiski♥
Hahhaa dobra, skończmy gadkę o moim Jusie ♥
Wiecie co? Na początku myślałam, że już nie będzie tej bluzki za 1sc, ale jest. Na szczęście. Chcę sobie ich kupić multum, aby mieć odznakę ♥ Omg, będę musiała ich kupić 37. To nic, przerobię je później haha.Ej nie no lol, za nie się dostaje 0 pkt ;-; A dobra, prześlę sobie na jakieś konto, nie chcę mieć ich w szafie ;-;
No ale dobra. Ciuchy fajne, ale niektóre drogie. No bo błagam, czemu ta marynarka (?) różowa z bluzką (1str) tyle kosztuje? A no i oczywiście niektóre ciuchy są powtórzone. Ale te kitki/koczki/coś jest brzydkie. Nie podoba mi się. Dlaczego jak mam vipa, to nie ma takich mega fajnych ciuchów, no dlaczego? Ej hihi, jak słucham Justina to mam wenę, hihi. ♥
Jezu, ile ja napisałam do ciuchów o,o
Jezu, ile serduszek i emotikonek o,o
Jezu, ja szaleję. o.o
Jezu, ja tak nigdy nie robię o.o
Dobra, koniec.
Ocena: 7/10

Rzeczy:
Niektóre fajne, niektóre nie. Na przykład te fotele, stół, laptopy i stolik przydadzą się, ale reszta już nie za bardzo. ;/ Ocena: 7/10

Animacje:
Moje pierwsze wrażenie było takie, że mi się nie podobają, ale jak tak się przyjrzeć, to nawet ładne są. Może którąś kupię. Moja ocena to..........................................8,5/10


Tło:

No no, fajne to tło. No no no. B) Ja chcę taką klasę w szkole. W sumie nie ma co o tym pisać, ocena to 10/10 #aco


Czyyyli podliczając wszystkie punkty na kalkulatorze w komputerze tooo...

41,5/50 czyli konkurs fajny ^u^

Kociaki, to ja idę robić jeszcze posty, hihi. Jeden będzie z lookami do konkursu, a drugi to będzie coś B)

Kocham ♥
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.