Look - Rosie - VIP

Hej!
W dzisiejszym poście pokażę wam stylizację. Jutro prawdopodobnie napiszę opis konkursu.
Bez przedłużania, pokazuję look.

• 'Rosie, 1675 sc, VIP.
Jestem bardzo zadowolona z ceny. Niestety look jest dla VIP. Ogólnie bardzo podobają mi się kolory, aww *-*. Look dziewczęcy, wiosenny, lecz kolory są zimne. Sukienka jest dopasowana, z wzorem. Buty - zwykłe ballerinki. Włosy są czarne, falowane. Opaska dopełnia strój.
Wersja pierwsza - Bardzo dziewczęca, i bardzo wiosenna.
Wersja druga - Mega *_*
Wersja trzecia - Elegancka ^^.

Czarna ramka - oryginał
Czerwona ramka - pierwsza wersja kolorystyczna
Niebieska ramka - druga wersja kolorystyczna
Biała ramka - trzecia wersja kolorystyczna


Muszę kończyć, więc post krótki. Wiem, powinnam go zostawić i skończyć jutro ale dawno nie było postów, jutro bym zapomniała itp.
Mam nadzieję, że look się spodobał. Zapraszam do komentowania ;3.




5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się oryginał oraz druga wersja (; Cuś na dziewczęce looki przeszłaś, takie mam wrażenie
    ~MóMłó

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, też mi się tak wydaje :d. Muszę zrobić coś w innym stylu XD

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.