Looki do konkursu- Safer Internet Day 2015

Hej Kochani. Tu Lady Lexy-Dominika.
No bo kto, nie? ;) Przecież obiecałam, że będzie jeszcze post, no to jest.

Look, który proponują nam Modzi, wygląda tak:
Fu fu fu fu fu. Serioo, oni nie umieją dobierać kolorów ;-;
Zmienimy kolory, zobaczymy jak będzie wyglądać...
Ej ładnie. Chyba kupię tego looka, tylko zmienię włosy.  I usunę naszyjnik, bo niepotrzebny jest. Serio ładnie wyszedł, jak się zmieniło kolorki, hihi. 
No to na jakie kolory zmieniłam?
Ale fajnie wygląda paleta powiększona, hihi. Kolory wzięłam przypadkiem. Są zimne jak lód. Ej hahaha, przypomniała mi się bajka 'Ostatni Jednorożec' haha <3


Moje looki:
Ładnie wyszedł, c'nie?


Nie dałam koloru włosów ;( Ups.


Cudo cudo cudo cudo. Chyba kupię. Ej nie no to jest cudo. Ślicznie mi wyszło. 



Tym razem jest kolor włosów. B)




Kotki, jakoś za bardzo się nie rozpisałam, ale nie wiem czemu. Idę pisać następnego posta, oki? ;*

Kocham ♥
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.