O mojej MovieStar #1 Moje Odznaki- Moje MSP

hej kochani! Tu Lady Lexy-Dominika.
ZNOWU. xD

A teraz (właśnie teraz) rozpocznę nową serię pt.
''O MOJEJ MOVIESTAR''
Więc. W tej serii będę po prostu mówić pisać o swojej MS.
Dzisiaj pokażę Wam moje odznaki.


'Moje MSP'

Więc całość wygląda u mnie tak:

Ok, no to po kolei:
VIP Star:
Jeszcze 8 dni Vipa i będę mieć 25 tyś fame *o* (Mój vip kończy się 14.02 czyli w Walentynki hahaha. Ale wtedy pewnie będę miała nadal vipa (chodzi mi o to, że dokupię))
No i jak najbardziej chcę zdobyć odznakę, bo tyle fame...

Gossip Star:
Tutaj nie ma co pisać, bo nie zamierzam tego robić. Dla mnie to wydanie Diamonds na nic, tak na prawdę. może kiedyś to kupię, ale nie teraz. 

Krytyk filmowy:
Zdobyłam już wszystkie, hah. Jak dla mnie, to za mało fame się dostaje za to.

Opiekun Zoo
Mam 7 zwierzaków, hehe. Jeszcze 3 i 12,5 tyś fame. hmm, może się skuszę jak będę mieć boostera ;D


Weteran MSP
Ciekawe o,o Ej, ale to chodzi ile ja gram czy o to, ile mam kogoś w znaj? xD

Follower
jezuu, wyswietla mi sie wszystko na 0, musze relognac ;-;
Ups xD  jejuu, ja chcę 50 tyś fame! a zostało jeszcze tyle czasu do tego ;-; To nic, będę wchodzić codziennie xD


Świąteczny Kolekcjoner
Hehehe, mam więcej B) szkoda, że tak mao fame. Mogli dac 10tyś abo coś, hehe.

NIE NO ZNOWU 0
RELOG

Szczęściarz z Ciebie
WOWOWO. 50 tyś. Nigdy nie będę tyle miała sc z kołą fortuny. NIGDY. hehe.

Gamer
Mało fame. Nie zamierzam tracić czasu na gry. Albo wiem. Pamiętacie trick z grą? Może nie. Pewnie nie. Ale zaraz go sobie zrobię B)




I uwaga kochani, właśnie skończyliśmy część pierwszą. 
Bravo ja.
Ciekawe jak długo utrzyma się ta seria. Chciałbym, żeby była do końca ^u^


Kocham ♥
Lady Lexy
I uwaga, zaraz się czegoś dowiecie... W następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.