TAG: 100 faktów o mnie! +Małe(...) info !

Hej misie! Tu Lady Lexy-Dominika.

Dzisiaj chciałabym dla Was napisać coś o mnie, bo zauważyłam, że oprócz takich podstawowych rzeczy, typu imię itp. nie wiecie nic o mnie! :D
Na końcu posta info!

Oki, zaczniemy?
1. Nazywam się Dominika.
2. Mam zamiar niedługo dać swoje zdj, możne na 70 tysięcy wyświetleń? W sumie, to mogę dać Wam zdjęcia, ale bez twarzy.





3. Mam 13 lat.
4. Urodziny obchodzę 6 stycznia.
5. Nie obchodzę imienin. Nawet nie wiem, kiedy wypadają.
6. Mam ukochaną suczkę Lejkę <3 (co za kreatywne imię, prawda?)
specjalnie poszłam do pokoju po zdj xD

7. Mam też rybki.
8. Mój ostatni chomik odszedł z tego świata dokładnie 1 września tego tamtego(2014) roku.
9. Każdy chomik miał na imię Psikus.
10. Wzięło się to od tego, że mój pierwszy chomiś ciągle psikał/kichał. XD
11. Jestem Belieber.
12. I Arianator.
13. Mój telefon to Prestigio 5450 DUO.
14. Chcę go zmienić, na iP najlepiej ^^
15. Czytam książki i baardzo dużo blogów.
16. Moje najukochańsze serie książek to 'Dom Nocy' (mam wszystkie, oprócz 3 części, ale czytałam) i 'Wampiry z Chicagolandu' (Po Pl są tylko dwie, ale czytałam z chomikuj jeszcze dwie, czyli razem cztery.)
17. Mam dużo pomysłów na posty, a jak co do czego, to nie wiem, o czym pisać.
18. Mam zmienne humorki. Raz jestem cały czasy happy, a po sekundzie mogę wyzywać ( nie pozytywnie xD)
19. Mieszkam na wsi.
20. Województwo Warmińsko-Mazurskie.
21. Niedaleko Ełku/Augustowa.
22. A dokładnie w.... Milewie. (plz, bez komentarza XD)
23. Chętnie kogoś przyjmę na herbatkę <3
24. Mój dom jest tak jakby bliźniakiem.. Tzn. To są bloki, ale... To tak jakby był dom jednorodzinny, ale połączony z innym, o tak.
25. uwielbiam zwierzęta.
26. Od niedawna jestem wegetarianką.
27. Nigdy nie farbowałam włosów.
28. Kiedyś oglądałam Pamiętniki Wampirów, ale już nie puszczają w tv nowych sezonów, a na necie nie mogę ;/
29. Mam Internet z limitem.
30. Lubię się przytulać.
31. Kolega w szkole mówi na mnie Pucka.
32. Nie mam motywacji do ćwiczeń.
33. Często się wstydzę.
34. Wiele razy udaję, że jestem odważna itp., ale tak na prawdę, to się boję.
35. Jak się śmieję, to zakrywam twarz/usta.
36. Mam dołeczki.
37. Ten blog ma już 1 rok.
38. Powstał w styczniu 2014 roku.
39. Kocham dary Anioła.
40. Moja ulubiona tematyka książek to fantasy.
41. Uwielbiam rzeczy nadprzyrodzone, typu wampiry, wilkołaki, czarownice, elfy, duchy.
42. I rzeczy paranormalne.
43. Mam młodszą siostrę Martynę.
44. nie lubię jej.
45. W przyszłości chcę być weterynarzem lub aktorką.
46. Chciałabym pracować teraz (np. ulotki)
47. Wkurzają mnie małe dzieci.
48. Mam płytę Justina Biebera 'Believe Acoustic'
49. Jestem ciemną blondynką.
50. mam dziwne oczy. Raz niebieskie, raz zielone, raz szare, a raz lekko brązowe o_O
51. Kocham czekolady Milki.
52. Chodzę teraz do 6 klasy.
53. Moje ulubione kolory to czarny, biały i pudrowy róż.
54. Mój ulubiony kwiat to przebiśnieg.
55. nie przeżyję bez słodyczy.
56. nie lubię wf'u.
57. Lubię pisać opowiadania.
58. Z Zó poznałam się w kwietniu bodajże.
59. A z Wiką chyba w lutym, albo pod koniec stycznia.
60. Z Karolcią (DFY) poznałam się parę miesięcy temu.
61. Nienawidzę swojego nosa.
62. Mam niedobór witaminy D i muszę brać kropelki.
63. Mam ok. 168cm wzrostu.
64. Nauczyciele mnie lubią XD
65. Mój znak zodiaku to koziorożec.
66. Moja ostatnia obsesja to piosenka Ariany Grande 'Only Last Time'
67. Do szkoły jeżdżę autobusem (darmowy)
68. Jestem leniwa.
69. Troszku zboczona (ten nr, musiałam xD)
70. Lubię jeść cytrynę.
71. Ważę 52kg chyba, ale chcę ćwiczyć i się odchudzać ;/
70. Moja wymarzona waga to 47kg, nie wiem czemu.
71. Jeśli mam dłużej wolne, to maluję paznokcie.
72. Zazwyczaj na czarno.
73. Właśnie podjadam białe groszki.
74. I jest mi za bardzo słodko. o ble. Idę się napić.
75. Piję tylko wodę gazowaną.
76. Muszę dzielić pokój z siostrą.
77. Chciałabym mieć biały pokój
78. Jeśli mam do szkoły, to wstaję o 6.
79. Chodzę spać około 23-1.
80. Nie maluję się, tylko czasami przejadę tuszem po rzęsach, ale nie do szkoły.
81. Piszę teraz z Krystianem.
82. Ostatnio nie odrabiam lekcji w domu, tylko w szkole rano na przerwie XD
83. Nie mam chłopaka i nie zamierzam teraz mieć.
84. Mój pokój jest mały.
85. Kiedyś nałogowo pisałam smsy, ale teraz prawie wcale.
86. Nie lubię rozmawiać przez telefon.
87. Nie piję kawy.
88. Włosy mam długie, ale chciałabym je mieć jeszcze dłuższe♥
89. Mam alergię na koty, owoce morza, kurz (roztocza) i pióra (np. w poduszkach)
90. Aktualnie mam katar i lekki kaszel.
91. Kiedyś miałam węża boa jakiegoś tam na szyi (owiniętego, trzymałam w dłoni łeb/głowę/czy coś a on był o mnie owinięty) Super było♥
92. Chciałabym mieć papugę, konia.
93. Jedno z moich marzeń to jazda konna.
94. Kiedyś jeździłam konno, ale teraz mam za daleko.
95. Mam teraz bałagan w pokoju.
96. Czytam od nowa serie Dom Nocy, teraz jestem na 2 części XD
97. W wakacje może się spotkamy z Zó u mnie♥
98. OD KRYSTIANA: Jestem najinteligentniejsza zaraz po Karolinie
99. OD KAROLINY: Jestem mondra jak ona (błd. spec.)
100. Miałam dzisiaj sprawdzian z historii (dostałam 1 hahaha, długa historia, jutro poprawiam xD) i sprawdzian z matematyki (myślę, że dobrze napisałam)
PS: 100 fakt podpowiedział mi Krystian, ale to prawda B)

Dobra, to teraz INFO!
Prawdopodobnie wrócę na msp, ale tylko po to, aby mieć o czym pisać tutaj.
Zó nie ma teraz jak napisać posta chyba, bo jest u kuzynki, jakby co.

Jeśli ktoś chce, abym poleciła w poście bloga/arta/looka/cokolwiek, to napiszcie mi w komentarzu, co mam polecić, oki?


REKLAMA
Obiecałam niedawno (dzisiaj, ale no) polecić bloga Mp3mp3, więc o to reklama, kotki!
http://mp3mp3-msp.blogspot.com/
Nagłówek jest ładny. Troszku nie pasuje tu ta kokardka, ale oki XD Dałabym też inną czcionkę, nie te 'cieknące' kolorowe. Ale podoba mi się ;) Posty też fajne, miło się czyta. Jest też czat, wiec można popisać. Ogółem blog jest ładny. Polecam, Ewa Wachowicz.
Tzn. Polecam, Lady Lexy
XD

Dobsz kotki, muszę kończyć.
Kocham!♥
Lady Lexy

15 komentarzy:

  1. Ja bym poprosiła byś poleciła mego bloga oto link mojeszaloneikochanezycie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm <3. Tyle juz o Tobie wiem ^^. Mamy duzo cech wspolnych :). Chcialabym sie z Toba jakos blizej zapozbac, no ale xd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznac* A tak poza tym, to moglabys polecic mojego bloga? ;* Lubimy-nasze-msp.blogspot.com :d

      Usuń
    2. Jesli masz gg, to mozemy popisac, co? XD
      Oki, polece ;*

      Usuń
    3. A może konfe zrobimy? Bo też dużo wspólnych cech mam XD. I chętnie zapoznam się z czytelnikami ^^.

      Usuń
  3. Anonimowy25/2/15 14:31

    Tak,możeż mi polecić bloga ? ;*
    kasia-olsen-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojego bloga błagam!!!!
    http://mspijaa.blogspot.com/
    Plis...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala, połowa faktów to praktycznie ja XD Może jutro wymienię jakie, bo mi się teraz nie chcę ;-;

    Karolcza/Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 - Też
      5 - Też
      15 - Ja więcej od ciebie czytam >:3
      17 - Też, ale nie chcę mi się ich pisać.
      19 - Ulala, też
      25 - Też, kotki :c
      27 - Też
      30 - Też <3
      33 i 35 - Też
      40 - Cała ja (+ przygodowe)
      43 - 44 - Moja ma na imię Klaudia i też jej nie lubię (tylko starsza) XD
      51 - 52 - <3
      53 - oprócz pudrowego różu (zamieniłabym u siebie na jasny niebieski)
      55, 56 i 57 - Ech, czała ja D:
      68 i 69 - <3 XD
      70 i 78, 79, 80 (albo nie, mam za długie te rzęsy), 83, 84, 88, 90 (Mocno, tylko ja mam gorszy).

      Chyba tyle, ale nawet sporo, nieprawdaż?

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś polecić mojego bloga z opowoadaniami? ^^
    pisanie-nasza-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.