Zdjęcia- nowa funkcja na MSP

Hej.
Obiecałam, ze będzie druga notka, prawda ? No , więc łapcie :p

Jak po tytule widzicie, w końcu dotarła do nas możliwość wysyłania zdjęć. Ja już parę obejrzałam.

Zdjęcia możemy obejrzeć tylko swoich znajomych. I tylko znajomi mogą zobaczyć nasze zdjęcia.
Oglądać możemy wchodząc w Miasto Filmów> Zdjęcia :
                                                                kliknij ;)
Gdy już jesteśmy widzimy to : (oczywiście zamazałam zdjęcia)

                                                                 kliknij ;)

Żeby bliżej zobaczyć zdjęcie wystarczy kliknąć . Możemy dać love it i skomentować.


I niestety jest wada : żeby dodawać zdjęcia musimy mieć level 6+ i VIP.
Ale ja niedługo kupuję vip na miesiąc, więc powrzucam zdjęcia.

Mnie osobiście ta możliwość bardzo się podoba, tylko szkoda, że jest dla vip.

Może jeszcze dam zdjęcie wpisu na forum:
                                                              kliknij ;)

Tak więc to chyba wszystko. ;*
Niestety muszę już iść , więc nie będzie już 3 notki dziś ode mnie, ale niżej są nowe notki, więc czytajcie jeszcze ;)
Wasza LaLe.
I NIE, NIE MÓW NA MNIE MENELU ŻE JESTEM LALECZKOM ;3 TO DO MOJEGO MENELA I ŻULA ;p CZYLI ŻUŻY LUB ZUZOLA. <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.