Look 'Neobieski kwiat'-VIP

Cześć Miśki ^^
Jestem zła, i przypomnę Wam , że już niedługo (od napisania tej notki tylko 8 dni) do szkoły ! :D
Hmm, od razu chcę Wam wspomnąć, że chcę w tym roku na prawdę się uczyć ('-Nie, mamo, nie ma żadnego sprawdzianu.') i nie będę miała chyba czasu, ale nie wiem, nie mówię, bo może nie będzie tak źle ;) Idę do 6 klasy, i chcę dobrze napisać sprawdzian. Taak, super. My mamy jeszcze sprawdzian z Angielskiego ;-; Ale to nic, dam radę ! :D

O, i pomyślałam, ze może chcecie serię Back to School ? ;) Bo ma już zaplanowane posty, tylko czy Wy chcecie ? ;)

Dobra.
Dzisiaj z rana (około 8:20) poszłam z Aną na zakupy . Nie wiem czemu, ale miałam takie pomysły, że się sobie zdziwiłam. Zrobiłam 8 looków. Ale nie dam Wam ich od razu, bo wolę zostawić je, i wstawić po jednym co drugi dzień, chyba, ze będę miała inny pomysł.

Na dzisiaj mam dla Was taki look:
(Tak, Ana przy mnie w majtkach^^)
                                                                           LOOK:

                                                                           Cena:

•4 rzeczy
•4 Diamonds
•1475 Sc
•VIP

                                                                      Skład rzeczy:


- Easter Updo, 4 Diamonds




- Flower Girl, 450 Sc, VIP




- Bling Spring Shorts, 500 Sc, VIP




- Pastel Preppy, 525 Sc, VIP




Moim skromnym zdaniem nie potrzeba tu już żadnych dodatków. Na nogach ma skarpetki, a spodenki są w kwiatki, więc jest fajnie.

                                                                              Kolory:


I teraz UWAGA !
Nie dodałam tu żółtego koloru, bo zapomniałam, ale to jest ten w pierwszej linii z głównymi kolorami !
Ale hmm...? Dlaczego tu jest żółty na spodenkach ? Odpowiedź brzmi tak: Na bluzce środek kwiatka jest żółty, więc postanowiłam w spodenkach też dać trochę żółtego. Jeśli komuś to nie pasuje, to niech doda tam biały, zamiast żółtego ;)

A teraz wytłumaczę Wam, dlaczego ten look nazywa się 'Neobieski Kwiat':
Neobieski- Kolor niebieski w tym looku jest neonowy, więc zamiast początku 'NIEbieski' dałam 'NEObieski'. Myślę, że załapaliście o co chodzi . ^^
Kwiat- No chyba wiadomo, ale jeśli nie, to dlatego, bo na bluzce i spodenkach są kwiatki :)

Na temat looka to chyba tyle :)

Mam do Was parę pytań:
   • Chcecie serię Back To School ?
     •Podoba Wam się ten look ?
      •Podoba Wam się nowy wygląd bloga, wykonany prze zemnie? *ah, ta skromność*

Pozdrawiam Was kochani, i lecę przygotowywać następne posty ! <3
LaLe ♥
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.