Look 'Niebieska Piękność'- NIE VIP

Hej ^^
Jak wczoraj weszłam na msp to miałam 38 zaproszeń do znajomych i 16 wiadomości. I cały czas mnie ktoś zapraszał ! To było i jest dziwne, bo nadal mnie zapraszają i piszą do mnie, a przecież żadnym fejmem nie jestem. Sławna też nie jestem...
Look:

( Tak, tutaj też z Aną , bo jak mówiłam w poprzednim poście wszystkie looki zrobiłam na raz)



CENA:


•5 rzeczy
•0 Diamond
•2025 Sc
•NIE VIP

                        Lista rzeczy:


- Moonshine, 550 Sc




- Boom Cool, 300 Sc




- Top Cat, 500 Sc




- Creeperettes, 400 Sc




- Adorable Dots, 275 Sc




Nie musicie dodawać kokardki, ale ja wolałam, bo tak nie jest pusto :)
Kolory:

Biały z każdym kolorem jest dobry, więc można z nim mieszać każdy kolor ! :)


Kocham Was, Papa ;**
LaLe ^^
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.