Binplow.

NIE MA DZISIAJ ŻADNEJ NOCY HACKERÓW!
TO PLOTKA WYMYŚLONA DO STRASZENIA DZIECI, A NIMI CHYBA NIE JESTEŚMY ._.
Doszło, czy więcej czerwonych napisów? ._.
Dzisiaj Fashion World #2
EJ NIE MAM LEPSZY  TEMAT. KTOŚ NAPISAŁ W CTR (Co teraz robisz? Inaczej w opisie ;p) O TO: "Mamy kolejną lupown! Nazywa się Binplow" Ok, wpisałam w wyszukiwarkę znaj. Jest. 7 poziom, oto screen:

Opis jest normalny, gdyby nie ta minka.
Gdy zajrzałam w profil zobaczyłam TO:

Co? "Binplow nadchodzi *minka diabła* wyjaśnienia w fimie *minka diabła 2*"
"JESTEM BINPLOW *minka diabła* Wkońcu mogę realizować swą pasję, więcej w filmie *minka diabła*
OMG. Te opisy są dziwne. BARDZO DZIWNE. Zobaczmy jej księgę gości.
Jest pusto no to zobaczę jej film...
Nazywa się "Historia Historii Bez Historii Historii' CO? >.<
Ok, początek:

Będę pisać na kolorowo co kto powiedział, kolor kółka obok postaci oznacza barwę którą napiszę słowa tej MS. Będę pisac to co najważniejsze, resztę zobaczcie sami.
Możesz mi coś o sobie opowiedzieć?
*w skrócie* Jestem Binplow mam 15 lat mieszkam w rodzinie zastępczej jesteśmy biedni z internetu korzystam w kawiarni . Bardzo lubię świnki morskie i glonojady :). Mieszkam od morza 50 km i raz w roku chodzę tam pieszo. Nikt mnie w szkole nie lubi, tylko Łukasz. Ma 19 lat, poznałam go na karaoke.
Ciągle robią mi fotki! Boję się mojej siostry ma 13 lat i jest córką moich rodziców zastępczych. Ciągle wytyka mi moje błędy! Nie znam moich rodziców i ich historii.
To koniec filmu.
Myślałam że to będzie coś innego jak w opisie tyle minek diabła. Wypisze info o niej i wyciągnę jakieś wnioski XD.
- Ma 15 lat.
- Mieszka w rodzinie zastępczej.
- Jej rodzina jest biedna
- Z internetu korzysta w kawiarni.
- W szkole nikt jej nie lubi, tylko Łukasz.
- Nie zna swoich rodziców.
Współczuję jej :/.
Nie widzę wielkiego podobieństwa do Lupown. Procent podobieństwa (XD): 7% ;p.
To tyle.
Pa.
EDIT: OMG. DZIEWCZYNA Z SERCA W PROFILU BINPLOW. ONA MNIE ZAPROSIŁA DO ZNAJ. JA PRZYJĘŁAM. TO BYŁO PRZED TYM JAK DOWIEDZIAŁAM SIĘ O BINPLOW! O.O

WIEM ŻE TO ZBIEG OKOLICZNOŚCI ALE DZIWNY O.O A CO JEŻELI TO NIE PRZPADEK? XD DOPIERO TERAZ TO ZAUWAŻYŁAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.