Ocena Konkursu - Road Trip Time!

SIEMA.
NO KASIA SIĘ WZIEŁA ZA OCENE, ALE KONKI SĄ MOJE C:
I JUŻ NIE MA TEGO POSTA XDDD JAKA JA OKROPNA.
Konek (skrót od konkurs nie wiedziałam kiedyś co to więc tu pisze co to XD) wg. moderatorów po angielsku znaczy ,,W drogę!". No może się zgadza ja tam nie wiem. XD
MOTYW:
Szału nie ma. Jest... Pasujący do nazwy?
No jest kolorowo (A czemu nie będzie niekolorowego motywu? :c Ja chcę czarno biały konek! :c)
i ładnie? NIE WIEM CO PISAĆ DALEJ.
Ocena: 7/10

TŁA:

Tanie, oba po 400 sc i żadne nie jest dla VIP. To chyba dobrze, nieprawdaż? XD
Były podobne. W sumie dosyć fajne.
OCENA 8/10
UBRANIA DLA DZIEWCZYN:

2 i pół strony, trochę "połatałam'' bo wycinałam to co nie z tego konka ;p.
Ogólnie ubrania takie sobie ;p.
Tanie, nie jest strasznie dużo tych dla vip. Tylko 3 rzeczy dla VIP! I to jakoś nie są specjalnie ładne XD.
Ocena: 6/10
 UBRANIA DLA CHŁOPAKÓW:

SERIO? JEDNA STRONA? BRZYDOTA. TRAMPKI NIE Z TEGO KONKA, A SPODNIE CHYBA TEŻ NIE ._. WSPÓŁCZUJĘ CHŁOPAKOM ;-;
Ocena: 3/10
  EJ A W OGÓLE TO WBILIŚCIE NAM 9 TYŚIĘCY WYŚWIETLEŃ *O*! TERAZ SIĘ  ZORIENTOWAŁAM. WOW. DZIĘKI! EJ BYŁO NIEDAWNO 8890 WBILIŚCIE W... DOBĘ? NIEDŁUGO 10 TYSIĘCY, TAK MAGICZNIE :33 XDD
  MAM NOWE USTA. JEEEEJ ^^ I JEST WG MNIE LEPIEJ. I WG OPINI PUBLICZNEJ. XD
Dobra, teraz animki.

Będę oceniać, dlatego DOROBIŁAM numerki, tak to ich nie ma. *PROFESZYNAL OBRÓBKA SKRINUF BAJ MI*
1.
Nazwa: Highway lost
Opis: Moviestar się zastanawia z mapą. Wow. Nie było *clap, clap, clap* (TO BYŁ SARKAZM  DLA TYCH NIE OGAR.)
Typ: Podstawowe (a nie pozy?).
Cena: 550 sc, NIE VIP.
2.
Nazwa: Just Waiting
Opis: Moviestar siedzi na walizkach i macha nogą.
Typ: Pozy (zgadzam się).
Cena: 620 sc. Wow, modzi wprowadzili zróżnicowane (XD) ceny. DROGIEE. NIE VIP.
3.
Nazwa: Canoe Chilling.
Opis: MovieStar leży w łódce i macha nogą.
Typ: Zabawa & Czad. A nie Pozy? >.< No wg mnie niedopasowane >.<
Cena: 700 sc. DROGIE, STRASZNIE DROGIE. DLA VIP.
4.
Nazwa: BackPacker.
Opis: MovieStar idzie z Plecakiem, ale fantazyjne.
Typ: Zabawa & Czad. (AHA, CHODZENIE Z PLECAKIEM BARDZO ZABAWNE I CZADOWE. NOŚMY PLECAKI, BĄDŹMY KUL. POWINNO BYĆ PODSTAWOWE ._.)
Cena: 620 sc. ZNOWU STRASZNIE DROGO. NIE DLA VIP.
5.
Nazwa: Broken Down Car.
Opis: (TROCHĘ WALNIĘTE ZDANIE XD) Movie Star pociągająco opiera się o auto (z którego dymi), seksownie pozuje i bardzo seksownie drapie się po głowie. Mrrau B). XDDD
Typ: Dzikie & Zwariowane. (BARDZO DZIKIE, I BARDZO ZWARIOWANE. NO CHYBA ŻE MOVIESTARS SĄ DZIKIE W ŁÓŻKU ALBO GDZIEŚ JAK KTOŚ SIĘ SKUSI NA ICH POZY XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KONIEC. LUBIĘ DODAWAĆ DŁUGIE EMOTIKONY. :DDDDD
Cena: 3 diamonds.
OCENA: 7/10
Konek jak każde inne.
RZECZY:
 KRASZ (BŁĄD CELOWY WIEM JAK SIĘ PISZE. CRASH) WTYCZKI X-OOO

NO WIATRAKA NA 100% NIE BYŁO A RZECZY Z PYTAJNIKIEM TO CHYBA BYŁY ALE NIE WIEM.
NO W SUMIE PRZYDATNE DO FILMÓW RZECZY ALE DUPY NIE URYWA.
OCENA: 8/10
Konek jak każy inny ;p Nic specialnego.
OCENA KOŃCOWA:
47/60 czyli 4+. Jak zazwyczaj konkursy :P.
No dobra kończę post. Idę na tfm, jak co nazwam się tam Zuzgaaa. (bez kropki po prostu koniec zdania XD)
MAM NOWE LOGO *O* MI SIĘ PODOBA, WAM JAK? Komentujcie ^u^!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.