Fashion World #1 + Karton #1

Hei! ♥
Jak widać mam dwie nowe serie! c: (WIEM DZIWNA NAZWA KARTON POTEM NAPISZE CZEMU XD)
AHHAHAHAHHA LUDZIE CO WY PISZECIE NA TYM CZACIE? KREATYWNE NO NIE POWIEM XD NIE NIE PISZĘ POSTA BO SIĘ BOJĘ ŻE MNIE ZJESZ XDDDD HAHAHAHAHHAHA XDD

Dobra, może przyjdźmy do posta?
"Fashion World" to po angielsu "Modny Świat", "Świat Mody" czy coś XD. Po prostu seria z lookami, bo nikt ich nie robi (nikt też nie pisze systematycznie postów, ale to nie post z oskarżeniami...)
Najpierw look nie VIP:
Aha i powtórzę coś żeby nie było.
Wszystkie looki sama wymyślam, najwyżej inspiruję się X_X. Czasami tylko wybieram te same kolory :p.
Looki można kupować, ale NIE zgłaszać na konkursy. Staram się robić jak najtańsze stylizacje ;).


Te kolory <3 To jest pikne (pika pika? XD) *o* Wiem look jest drogi...
KURDE, NIE ZROBIŁAM SCREENA RZECZY A LISTĘ USUNEŁAM ;-;
Look byłby tańszy, bo miał być bez dodatkow. Ale dodałam bo jakoś pusto było :/.
Kolory:

Dwa inne kolory są. Nieważne.
To tyle z pierwszej części, teraz druga! ^^
Czemu karton? Bo to będzie wszystko. Pytania (zadawajcie w komkach i na msp mój nick: Xczarna89 jak ktoś nie wie ;D), porady, ciekawostki itp. Będzie też "KARTON AWARD" (XDDD) czyli naj  filmy, arty i looki.
PYTANIA:
Nie ma nic czyli odpowiem na kilka wymyślonych przeze mnie pytań.
1. Jaki masz sposób na zarabianie sc?
Robię seki i oglądam je z innych kont albo idę do chatroom "park dla zwierzaka" a tam pieszczę inne zwierzaki ^^
2. Kogo z high scores lubisz najbardziej?
Lady Zanetkę. Nie wiem czemu ;p.
3. Lubisz szkołę?
NIENAWIDZĘ. TAM LUDZIE GINĄ Z NUDÓW W MĘCZARNIACH, A MOJA KLASA SKŁADA SIĘ Z NO CÓŻ... IDIOTÓW.
4. Lubisz słodycze?
KOCHAMWIELBIĘŻRĘICHCĘWIĘCEJNIEWYOBRAŻAMSOBIEŻYCIABEZNICH<3♥♥♥
5. Jak znalazłaś się na tym blogu?
Pierwszy raz spotkałam Domi u mnie na top model. Potem ja umarłam z braku czekolady Domi była aniołem itd. XDD No i potem mnie zaprosiła do pisania na blogu ^^
Teraz ciekawostki ^^
CIEKAWOSTKI:
1. Najdłużej utrzymującą rzeczą w top (na 1 miejscu!) była obroża na szyję za 50 sc. Można było łatwo wbić award z akcesoriami ;p.
2. Na niemieckim MSP były już unikaty! Prawdopodobnie będą też na naszym! :) Zbierajcie kasę, bo to chyba tylko na jeden dzień! (Polecam wymienianie się sekami. Ja zawsze jestem chętna na wymianę :D)
Zrobię specialne unikatowe wydanie "Fashion world" na tą okazję  :D
3. Nerdsy doszły z konkursem "Shuffle Party"
Nie wiem co pisać więcej :/.
PORADY:
1. W lookach nie łącz więcej niż 3 kolory.
2. Jeżeli kasa na MSP się ciebie na trzyma, a masz dosyć dużo czasu na granie wyznacz jakąś godzinę na zbieranie sc :)
3. Laguje ci? Kliknij na napis "planet" na planecie. Znajomi zostaną wyłączeni i jest o wiele lepiej. Wystarczy się wylogować i zalogować, a znajomi znowu są :)
I to koniec posta ;p.
Pa :*

1 komentarz:

  1. Super post. Look bardzo mi się podoba ale zmieniłabym buty (y) :D Chyba go kupiem :)
    /Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.