Look 'Turkusowe Włosy' -nie Vip

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z Lookiem, który jak dla mnie wygląda niesamowicie ! Zamierzam Go kupić ;)

Zobaczcie to cudeńko:


Cena, ilość rzeczy:

•4 rzeczy
•0 Diamond
• 2000 Sc

Nie dość, że tani, to jeszcze tylko 4 rzeczy ! A wygląda, jakby miał o wiele więcej- to dzięki sukience !

Skład rzeczy:



- Espadrillos , 425 Sc



- Goldielocks , 600 sc



- Travelled Beauty , 700 Sc



- Adorable Dots , 275 Sc



Kolory:

Mam jeszcze jeden look, ale nie dam Wam go dzisiaj, zostawiam na jutro :)

Jeszcze jedno, kochani... Zwykle tego nie robię, ale dzisiaj proszę Was o pomoc w levelu. Zostało mi tylko 18 tysięcy do 20 levela ! Za naj pomoc kupię coś z listy życzeń, ale ! Musicie pisać wszędzie komy i napisac mi na pocztę, co zrobiliście :)

Kocham,
LaLe ^^
Lady Lexy

1 komentarz:

  1. Super look :) Zapraszam na mojego bloga: nataliam0232-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.