Stylowa ty! #8

Elo c:
Piszę z laptopa babci, na którym jest szybki net i mogę robić looki ;D
Do kuzynki jadę w piątek wieczorem. To ostatni albo przedostatni post ode mnie w tym tyg, bo cały czas będę robić posty z publikacją na czas mojego wyjazdu c;
No to pierwszy look dla VIP.
Nazywa się "Fruit women"



Wow *-* Śliczny, chyba naj look który zrobiłam *u* A nie, ten który mam na MSP teraz jest wg mnie naj naj naj c; XD
Dosyć tani a spodenki można zamienić np. na te szorty z Desing Studia, buty na te z konka "glamazone" (czy jakoś tak) wyrzucić okulary i look nie dla vip :D
A teraz jedna wersja kolorystyczna:

Fajna, ale okulary psują :c Jak chcesz to kupić radzę wyrzucić i tak okulary.
Nareszcie użyłam czerwonych włosów! <3
RZECZY:
Okulary - Naj okulary "na włosy" XD


Włosy - Naturalne i śliczne i piękne i wgl. c;


Sandały - Moje ulubione buty, na pierwszym miejscu z creepersami (Nie wiem jak to nazwać XD)

Spodenki - Są w top, prawie każda MovieStar je ma.



Bluzka - Krótka i letnia, przyda się do looków wakacyjnych.


A teraz kolory:

Niebieska ramka to orginał, a zielona to inna wersja kolorystyczna.
Teraz drugi look dla VIP.
"Cat Lady" to jego nazwa. W tłumaczeniu po mojemu (XD) to Kocia Dama =^.^=

Mraśnie ;3 XD. Mi się podoba. Pastele <3




Jest tylko jedna wersja kolorystyczna, bo pisze to na drugi dzień i nie mam za bardzo czasu




Jedne z moich ulubionych rzeczy, nareszcie użyłam tej sukienki c:
Pa :*
PS. Powtarzam looki można kupować, ale nie zgłaszać na konki!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.