Nowy konek MSP - Dragons Riders

Śjema. xD (UWAGA! POST ZAWIERA BŁĘDY CELOWE DODAWANE CO JAKIŚ CZAS, BO TO ZAMIENNIK CZEGOŚ DZIWNEGO. DLATEGO TEN POST JEST W MIARĘ  NORMALNY XD)
Dzisiaj według grafiku nowy konek na MSP :)
Najpierw ocenię motyw :D


No średniowiecznie. Podoba mi się, bo dawno nie było takiego konka -  w stylu średniowiecznym.
Nazwa po angielsku znaczy Jeźdźcy Smoków (?). Mi osobiście kojarzy się to z filmem "Jak wytresować smoka" :D
Ocena: 9/10
Ubrania dla dziewczyn:

Dużo powtórzonych ubrań :( Nowych tylko jedna strona i 1/3 strony. z Nowych podoba mi się tylko (nie wiem jak określić jej kolor xD) ta... Kremowo-szara (??) sukienka, fioletowa sukienka za diamonds (zwykle jest turkusowo-złota, ale ja mam jeszcze troszku diamonds i kupiłam, tylko że w innym kolorze), włosy nie dla VIP, naszyjniki i niebiesko złota sukienka dla VIP. Reszta to żenada (wg mnie oczywiście) albo powtórzone :p
Ocena: 5\10
Animki:


Nazwa: Dragon rider - Jeździec Smoków
Rodzaj: Za diamonds
Cena: 3 DMD (skrót od diamonds ;))
Typ: Dzikie & Zwariowane (A nie zwierzęta? O_e)
Opis: Movie star siedzi na smoku który leci. I widać jej kolanka ^^ xD












Nazwa: Riders Axe - Topór jeźdźców (lol o_e)
Rodzaj: Nie Vip
Cena: 500 sc
Typ: Walka (tag, tag trzymanie topora bardzo walecznem ._.)
Opis: Movie star podnosi topór i trzyma go w górze przez jakiś czas.












Nazwa: Sword Warrior - Strażnik z mieczem.
Rodzaj: Nie VIP
Cena: 500 sc
Typ: Walka (ohoho ilem tu walgi ._.)
Opis: MovieStar Trzyma tarczę i miecz, co jakiś czas podnosząc miecz, a przy tym ugina jej siem GOLANGO (pozdro dla Mani Ś. chociaż pewnie tego nie czytasz xD).











Nazwa: My Pet Dragon - Mój zwierzak smok / Mój domowy smok
Rodzaj: Dla VIP
Cena: 475 sc
Typ: Zwierzęta
Opis: MufiZdar pozuje ze smokiem na ramieniu, czasami głaszczonc smoka.










Nazwa: My Baby Dragon - Moje dziecko smok (Aha, fajnie, to MovieStars rodzą smoki. xD)
Rodzaj: Nie VIP
Cena: 600 sc
Typ: Zwierzęta (WOW *.* Trafnie *klap klap klap*)
Opis: MovieStar trzyma #słodziaśnegojolowategodziwnegofioletowego smoka.










Mało animeeek ;P Są dzifnem i nieprzydatnem jedyna wg mnie fajna to ta ,,My pet dragon".
Ocena: 3/10


OCENA OGÓLNA: 17/30 czyli trója :p
Sory że nie było teł, ubrań dla chłopaków i rzeczy ale leniwej mi się nie chciało ;-;
Pa, to tyle w tym poście ;)

Grafik:
Poniedziałek - Brak posta
Wtorek - Post modowy
Środa - Hackerzy
Czwartek - Nowy konek na MSP
Piątek - Brak posta albo coś wymyślę
Sobota - To samo co w piątek
Niedziela - Porady Modowe (nowa seria!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.