Zapowiedź nowego motywu

Heja! Tutaj Lady Lexy
To już trzeci post dzisiaj, jestem dumna haha. Ten jest najkrótszy, ale w sumie najbardziej dotyczy MSP.

Na Facebooku MovieStarPlanet pojawiła się już ilustracja zapowiadająca nowy motyw. Wygląda ona tak: 
Co Wam to przypomina? Dla mnie na początku skojarzyło się to z Krainą Lodu. Jest zamek, jest korona, do tego na blond włosach (a przecież Elza jest blondi!). Mamy też oczywiście... Jak to się nazywa... No szpice lodu, nie wiem jak inaczej na to powiedzieć. 
Trochę śmiesznie, że jest pokazany księżyc i gwiazdy, a niebo jest jeszcze różowe. To takie nielogiczne, ale ok.
Moim zdaniem nie powinno się wychodzić na mróz w crop-topie, bo nasza pokazowa MovieStar jeszcze się pochoruje i co wtedy będzie? Dobra, to nie mój interes. Ale ogółem to nie polecam. No. I proszę nie usprawiedliwiać jej tym, że ta bluzka jest z futerka.
Ogółem to ta ms ma całkiem ciekawą twarz. Podobają mi się te oczy, ale mi samej jakoś tak nie pasują. Szkoda, bo są na prawdę ładne. Jeśli akurat na Tobie wyglądają fajnie - zazdroszczę. 

Jak myślicie, jak będzie zatytułowany nowy motyw? Podoba Wam się ta grafika?
Myślę, że nazwa konkursu będzie powiązana z lodem, królową czy kimkolwiek z rodziny królewskiej. Możemy się teraz domyślać, ale prawdziwy tytuł poznamy dopiero w czwartek - tak jak prawie zawsze.

Na dzisiaj to wszystko. 
xx, 
Lady Lexy

1 komentarz:

  1. Anonimowy7/12/17 16:21

    Jest inny motyw na msp o krainie lodu . Nie pamiętam jak się nazywał xD . Tam były włosy Elsy i Anny i takie tam ;)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.