Troszkę słów

Heja! Tutaj Lady Lexy
Jakiś czas temu powiadomiłam Was, że nie mam za dużo internetu, więc na MSP raczej nie mogę siedzieć za długo, dlatego notki będą rzadko, o ile w ogóle. Ale pojawiam się tu z takim moim rozgardiaszem. Mam ochotę tu trochę napisać, więc no.
Nie mogę się zalogować na swoje konto na MSP. Nie wiem czym to jest spowodowane. Pisałam już dzisiaj do supportu. Otrzymałam odpowiedź jakieś dwie i pół godziny temu. Zastosowałam się co do poleceń, ale nadal jest tak jak było. Ogółem rzecz biorąc, to nie mogę się zalogować, ale nie z powodu złego hasła, bo hasło jest dobre. Problem jest w tym, że planeta z ładowaniem ciągle się kręci i nie przestaje. Na konto nie wchodziłam już od kilku dni. Na szczęście 'opiekuje się nim' Zó, także dziękuję. lowe. Czekam teraz na wiadomość od supportu. Mam nadzieję, że da się coś z tym zrobić.
Dobra wiadomość jest taka, że zachorowałam i przez to zostaję w domu. Jutro u moich dziadków  w Ełku będzie podłączany internet, a ja obiecałam dla dziadka, że pouczę go korzystania z niego (chociaż już coś umie, bo na telefonie cały czas siedzi hahah. Potrafi już pobierać piosenki, taki pirat) Przy okazji skorzystam więc u nich z tej okazji i będę pisać posty. Biorę laptopa swojej siostry (dzięki hahah. Wiem, że to czytasz) i na szczęście u niej działa MovieStarPlanet, także będą posty normalnie. Nie obiecuję, ale planuję pisać po trzy posty dziennie. 
Nawet nie wiecie jak ja cierpię teraz. Mój telefon jest zepsuty już od ponad tygodnia i mam jakąś chińską podróbę, na której nawet pisać smsy jest ciężko. Z internetu to nawet nie wiem, czy można tam korzystać haha. Trzymam kciuki za mój telefonik. Zapalmy elektronicznego znicza. [*] 
Od dziewiętnastego stycznia blog przejdzie całkowitą zmianą. To znaczy... Mam taką nadzieję. Posiadam spore plany, ale czy mi się uda - nie wiem. Na pewno nie będzie to widoczne od razu. Zdradzę tylko, że mam posty zaplanowane na ponad miesiąc do przodu, a do tego dochodzi jeszcze to, że będę też pisać o aktualnościach. Spodziewajcie się dużej ilości postów!
Jak już w końcu rozstrzygnę problem z logowaniem się na swoje konto, to zacznę też nagrywać na YouTube. Na swoim kanale opublikowałam już kilka nightcore. Zapraszam (klik)
A tak odchodząc od MSP, to szóstego stycznia miałam urodziny i dostałam pieniądze, które wydałam na moją miłość. Książki - kocham Was. Zamówiłam sobie aż dziesięć, także jest moc. Głupia nie pomyślałam o tym, żeby poczekać jeszcze jeden dzień. Tak bym zamówiłam sobie jeszcze więcej, bo dostałam kolejne pieniądze. Teraz zbieram na kolejne szczęścia. Moje piękne już do mnie idą.

Dzisiaj pojawią się jeszcze dwie krótsze notki. 

A tutaj moja ms z wczoraj. Zó wczoraj wysłała mi całego screena mojego konta. lowe jeszcze raz.
To tak na pożegnanie. 
Ah, zamknięte oczka.
moviestarplanet msp polska poland pl lady lexy ladylexy kreatywne-msp kreatywne kreatywnie blog blogspot blogger vip darmowy vip sc hack

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.