Looki do motywu - Stardust

Heja! Tutaj Lady Lexy
Był już post opisujący nasz nowy motyw 'Stardust', a teraz przyszła pora na looki! Mam tylko dwa, jeden dla użytkowników, którzy posiadają VIPa, a drugi dla wszystkich. W poprzedniej notce przy opisywaniu ubrać mówiłam Wam, że ciężko coś dobrać, dlatego tylko dwa. Niestety.


=== LOOK NR. 1 === VIP
Szczerze mówiąc to zakochałam się. Wiem, ta skromność jest zabójcza, ale taka prawda. Co zrobisz? Nic nie zrobisz ¯\_(ツ)_/¯
Ten look jest bardziej luźny. W sumie o wiele bardziej luźny od drugiego, ale o tym się przekonacie później. Na początku miałam inną wizję, ale jakoś tak wyszło, że jest tak jak widzicie. 
Totalnie pokochałam włosy, które są zawarte w tym komplecie. Są w kolorze ciemniejszego blondu. Na nich jest biało - czarna czapka. Jest z tego motywu, to ta z napisem 'Star'. Niżej mamy bluzkę, bluzę czy cokolwiek to jest, w każdym razie ma białe/szare serduszko pod tym czymś, co mi przypomina reklamówkę lub folię, ale okej, idźmy dalej. Od jakiegoś czasu graficy polubili robić z nas rodzinę Kardashian - Jenner, czyli powiększają nam pupy przez takie spodnie. W sumie nie mam nic przeciwko. Są czarne, po dwa wycięcia na nogawkę. Na stópkach mamy niby Timberlandy. Tutaj są w kolorze... Niespodzianka! Czarno - białym. Do tego dodałam jeszcze bransoletki, które znajdziecie na chyba dwudziestej czwartej stronie w akcesoriach, coś koło tego. 
Za sześć rzeczy zapłacimy jedenaście diamentów oraz tysiąc siedemset siedemdziesiąt pięć starcoinsów. Raczej dobra cena. 
Kolorystyki raczej nie muszę Wam pokazywać - każdy wie, gdzie leży biały i czarny. 
A to są rzeczy, których użyłam w stworzeniu tego looka:
Rzeczy za diamenty to czapka (5 diamonds) oraz włosy (6 diamonds). Poza tym najdroższa jest bluza bez rękawów. Bransoletki mają najniższą cenę.

=== LOOK NR. 2 === WSZYSCY
Mówiłam, że drugi jest bardziej elegancki? No, nie do końca elegancki, ale wiecie o co chodzi. 
Tutaj mamy długą suknię z rozcięciami w kolorze czarnym - niczym noc. Blond włosy z szarymi oraz fioletowymi pasemkami dopełniają ten look, bez kolorów byłoby trochę nudno. Suknia ma dodatkowo fioletową bransoletę, która jest w jej cenie. Buty są ze starszego motywu, ponieważ te nowe zupełnie nie pasowały. Te znajdziecie w czółenkach. Twarz jest bardzo ozdobiona, mamy tu pyłek z nowego konkursu oraz kropki czy coś na czole, które pojawiły się kiedyś tam. Dodatkowo mamy czarne kolczyki, których w sumie nie musicie kupować, ale z nimi jest pełniej. Mamy także naszyjnik z planetką. 
Ogółem look mi się bardzo podoba. Jest taki majestatyczny, nie wiem jak to ująć. 
Tutaj mamy siedem rzeczy, a ich łączna cena to trzy tysiące trzysta dwadzieścia pięć starcoinsów. Da się uzbierać w jeden dzień. ps. niedługo notka o zarabianiu
Najdroższe są kropki na czoło oraz suknia. Ich cena to sześćset pięćdziesiąt starcoinsów.  Najtańszy jest wisiorek - kosztuje jedynie dwieście starcoinsów. 

Z looków to na tyle, za chwilę wjedzie jeszcze jedna notka.
xx

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.